Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Det hele startet med at jeg våknet en morgen med fryktelig vondt i brystet og utover dagen fikk jeg influensa-symptomer og feber. Etter iherdig håndmelking og pumping, noen paracet og noen timers søvn var jeg i fin form igjen. Bortsett fra at jeg etter dette har hatt veldig ofte vondt i brystet, veldig lite melk og har hatt to runder til med feber slik jeg hadde første gangen. Er usikker på om det er brystbetennelse eller om det bare er puppen min som er skikkelig vrang? Det er i alle fall veldig lite melk i den, selv etter over en uke med hyppig pumping/melking/amming og den er ofte ganske vond...ikke hele tida. Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg synes det høres ut som betennelse, ja. Det er ikke alltid det er nødvendig med antibiotikabehandling ved brystbetennelse, men ettersom feberen din er tilbakevendende og smertene i brystet heller ikke vil forsvinne helt, ville jeg nok vurdert å ta en tur til legen. Jeg hadde også lite melk i det brystet jeg hadde betennelse i - tror det er ganske vanlig - men melka kommer heldigvis tilbake når betennelsen forsvinner. Det står mye nyttig om dette på ammehjelpen.no Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå