Mommy♥Leon09 Skrevet 24. august 2009 #1 Del Skrevet 24. august 2009 Siden min lille gutt ble spådd til å være en kjempe baby, ble det besluttet at jeg skulle settes igang 2 uker før termin. Onsdag morgen kom jeg på sykehuset for å settes igang med ballong kateter. Dette skulle jeg gå med til dagen etter, for å så legges inn på sykehuset for å starte med modningspiller, hvis ingenting hadde skjedd. Om kvelden på onsdagen datt ballong kateteret ut av seg selv. Torsdag morgen møtte jeg opp på sykehuset for å legges inn. Satt da å ventet i 2 timer, før jeg fikk beskjed om at det var fult på føden, så jeg måtte bare dra hjem igjen. Fredag morgen dro vi nok engang til sykehuset , med håp om at det skulle skje noe denne dagen. Etter å ha undersøkt meg, viser det seg at jeg hadde hatt liten effekt av ballong kateteret, så da var det bare å sette igang med modningspiller. 3 piller fikk jeg denne dagen, før de sa at de ikke kunne fortsette videre pga stor pågang på føden. Sov natten gjennom med litt små murringer. Lørdag formiddag valgte de å ta vannet mitt, for å se om det ville sette igang fødselen. Noe det selvfølgelig ikke gjorde. Ble da satt på drypp for å få igang riene. Endelig var det noe som hjalp. Riene kom og økte i intensitet:) Fikk satt akupunktur mot smertene, noe som hjalp masse en stund. Pga de sterke riene ble jeg tilbyd epidural, noe jeg takket ja til, og det angrer jeg ikke et sekund på. Etter 4 timer i aktiv fødsel, og 1 time med press rier, kom gutten vår endelig ut natt til søndag. 3955 gram og 53cm lang, så ble ingen kjempe baby på meg:) Tok veldig lang tid før de skjedd noe, men verdt hver eneste time med venting. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140560324-min-f%C3%B8dselshistorie-igangsatt-f%C3%B8r-termin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå