ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei.. Jeg kjøpte en brukt tvillingvogn til mine små men var ute og trillet her om dagen og vognen var utrolig tung:( Kom meg ikke opp bakken utenfor:/ Dårlig valg... Den virket ikke sånn når jeg kjøpte den men men:( Er det noen som har en billig tvillingvogn med vendbart styre som kan justeres i høyden og kanskje er litt lett??? Vi har ikke verdens beste økonomi nå men vil gjerne ha en lett og grei vogn som ikke detter sammen:/ Håper virkelig det er noen der som har noe.. Klem:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hvor gamle er tvillingene da? Litt lettere å svare hvis jeg vet om de er nyfødte eller litt større Hvilken vogn er det du synes er tung?
ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 De er nyfødte.. Jeg har en basson baby vogn fra 2007. Den er utrolig fin. Jeg er veldig lav, og styret er for høyt for meg:/ Syns den var skikkelig okey men når jeg prøvde og trille den oppover bakken her om dagen kom jeg meg ikke opp:/ Det var ett skikkelig dårlig valg og jeg ble så skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå