meg83 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei! Ble inspirert, eller rettere sagt engstelig, av et innlegg lenger nede. Det blir sagt at Hausken har bedre smertelindring enn andre steder, og da blir jeg litt urolig. Jeg har nemlig hatt ett forsøk hos Hausken, og synes at det var vondt nok. Er det noen som vet hva som blir brukt på Haukeland og som kan fortelle om erfaringer med dette?
gull-håp Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei jeg har aldri vært på haukeland, men hos Hausken har jeg opplevd både å ligge en halv meter over stolen fordi det var vondt 8en gang), og de to andre gangene har jeg bare tenkt "var dette alt" kjente så å si ingenting utenom litt ømhet og ubehag etterpå. Hausken sa at det kan ha noe med hvor eggene er og hvor lett/vanskelig det er å få tak i dem. De måtte gjennom livmoren min den gangen jeg vred meg i smerte, og det er sikkert det samme hvilket sykehus/kinikk man er på da.
meg83 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Det var på en måte litt godt å høre Da er det i hvert fall ikke helt svart-hvitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå