snart min tur? Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg har kikket litt rundt, og funnet to favoritter når jeg skal kjøpe min første barnevogn. Først hadde jeg bestemt meg for brio happy med teleskope light understell, men etterhvert har jeg sett at det er så mange her inne som skriver mye bra om emmaljunga, derfor vurderer jeg nå en city cross, med city bag i tillegg. Så nå er jeg veldig i tvil! Kom gjerne med fordeler og ulemper. Og hvem dere ville valgt. Det viktigste for meg med vognen er: -vekten, blir mye løfting ut og inn av bilen -at det er en 4 hjuling -pris -komfortabel for barnet. Ser for meg at jeg kommer til å bruke vognen mye til soving ute på dagen, derfor må det også være en litt romslig bag -stødig og god å trille Si ifra om dere har andre forslag til vogner som passer utifra dette, så kan jeg sjekke det ut:) Om dere vil fraråde meg å kjøpe noen av disse, så si gjerne hvorfor, og kom da gjerne med andre forslag:) Håper på mange svar!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Vi så også en del på disse to vognene, og endte opp med Brio Happy med teleskop light understell. Jeg synes denne er finere, med "renere" linjer. På Brio-vognen kan du skifte ut hjulene til lufthjul, noe du ikke kan på City Crossen. Tror de begge er gode vogner utfra kriteriene dine. City Crossen kom jo ut "best i test" da. Lykke til med valget, ikke enkelt d der... :-)
snart min tur? Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Takk for fint svar:) Helt enig med deg i at brio happy er mye finere å se på, litt strammere, emmaljunga blir liksom litt klumpete syns jeg.. Er ikke enkelt nei, vil jo forsikre seg om at man velger den rette, og slipper å bytte ut vogna etter 2 mnd fordi den ikke var som forventet. Tror nok tilslutt valget faller på brio happy her i huset og!
snart min tur? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 er det foresten noen som vet om butikker hvor de selger begge vognene, så jeg kan prøve begge samtidig, og sammenligne:)?
Maisie Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Hopper på dette innlegget. Hvor mye veier Brio Happy med det letteste understellet? Babyshop selger forresten både Emmaljunga og Brio.
snart min tur? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2009 takk:) da drar jeg dit! brio happy veier 13.6 kg med teleskope light understellet (det letteste)
chiquetita Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Jeg endte opp med brio happy med teleskop light understell jeg også. Foruten at den er MYE stiligere enn city cross var et viktig argument for meg at handlekurven under var stor og god og lett tilgjengelig. På city cross har jeg hørt at den er far lav og kan subbe ned i bakken og det var uaktuelt for meg.
mummydummy Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 CC er lettere enn happy, den veier bare 11 kg, jeg bærer min CC opp og ned trapp hver dag, og mye inn og ut av bil, og er glad jeg har en av de letteste vognene på markedet. Den har ikke lufthjul, men veldig gode avrunda punkteringsfrie hjul, har ikke annet enn godord å si om de. Jeg opplever handlekurven under CC som veldig stor og romslig, har allltid plass til én pose til, hvis du skjønner. Og den subber IKKE nedi, med mindre jeg triller over svære steiner :-) Kjenner ikke til Brio Happy, men kan varmt anbefale CC, er superfornøyd med min iallfall :-) PS: Har stor baby, og han har gooood plass ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå