mammas lille prins Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 jeg hadde en sa tidligere i sommer, fikk den bekreftet av lege. Nå går jeg her og er litt usikker på hva som skjer med meg.... har vært veldig uvel etter måltider i tre uker, er supersliten, har hatt en boblende følelse på innsiden i magen som klør litt på innsiden, og nå når jeg ligger på ryggen ser vi magen bevege seg..... ikke hele tiden og ikke bare fordi jeg puster. Det er sånne små nesten i takt med pulsen min..., men såpass at du ser det ganske tydelig at den beveger seg. . mener liksom å huske at det var sånn de begynnenede sparkene med sønnen min var, men har hatt tr etter sa, og tatt test som var negativ. Er dette normalt, og hva skjer med magen min??? har plutselig fått et ørlite håp om at jeg likevel er gravid igjen.....
mammas lille prins Skrevet 24. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2009 og når jeg klemmer på puppene kommer det veske ut av dem.... glemte det i innlegget over...
-68mamma Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Ville vært veldig forsikrig med å håpe for mye, iallefall bare på bakgrunn av de tegn du nevner. Tror nok de fleste har sånne "hjerteslag" som kan sees i buken enkelte ganger (det har iallefall jeg) Og væske i brystene kan man ha mange år etter siste amming, kan også være på bakgrunn av din graviditet som gikk til grunne. Men lykke til uansett :-) Ville jo tatt en test jeg da :-) Alt annet blir bare synsing.
mammas lille prins Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Takk for svar jeg får bare vente noen dager før jeg tar en ny test. Vesken har kommet nå, men kan godt hende det er fra graviditeten i sommer, amminga er det nok ikke etter, for sønnen min er 5,5 år gammel og har ikke hatt veske siden jeg sluttet å amme han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå