Gå til innhold

Simo Duo

sillyfilly og Olivia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker veldig godt Simo Duo barnevogn, særlig ettersom den kan omdirrigeres til sports vogn. Men den ser ut som den er litt "høy". Er høyden på sportsvognen justerbar? Dere som har hatt SImo Duo har dere vært fornøyde? Jeg ser det er veldig delte meninger om denne er bra eller ikke.

Jeg får januar barn så jeg må ha god plass til vinterpose. Det er ikke særlig mye snø om vinteren, men det er surt og kaldt. Det er en ca 10 min å gå grus der jeg bor ellers er det asfalt.

Hvis dere ikke har likt Simo Duo er det en annen Kombivogn eller Duo vogn dere vil anbefale? Jeg har slett ikke lyst til å ha mer enn èn vogn frem til barnet ikke trenger vogn lengre.

Skrevet

Hei! Jeg har hatt Simo Kombi, men antar at det er det samme sportsdel som på Duo. Og der går det an å "senke" sportsdelen :)

Veeeldig greit, vogna får et helt annet preg, og ser litt mer tøff ut samtidig som den er mer stabil som senket.

Det en må gjør er å snu på den delen som "klikk-in-systemet" henger på.

Veldig enkelt... Mener at det står om det i bruker heftet som følger med vogna.

Håper det var litt hjelp i dette...

Jeg òg hadde Januar baby ;)

Skrevet

Jeg syntes det var en kjempe bra babyvogn, men likte ikke helt sittestillingen i sportsvogna dessverre. Men hadde trolig nok kjøpt den igjen til vinterbaby og heller solgt den etterhvert.

Skrevet

jeg har simo duo til jenta mi som er født i feb 08, og jeg elsker vogna mi:) Den har vært i bruk hver dag siden hun ble født! Nå brukes den til sovevogn i barnehagen. Det går ann å justere ned sittedelen ja.

Eneste ulempen er at vogna er tung, men det er faktisk det eneste også:)

Skrevet

Er den tung å manøvrere eller upraktisk på noen annen måte, siden de fleste bare har den som sovevogn i barnehagen?

Vekta er ikke noe problem siden jeg ikke kjører bil uansett og bor i første etg uten trapper.

Det er så mange forskjellige meninger at jeg vet sannelig ikke =P

Skrevet

jeg har selv stående en simo duo nå som babyen i magen skal få, forhåpentligvis innen tre uker:p

har prøvd simo sportsvogn i bhg der jeg jobber, synes den er god å trille, spesielt på snø, men litt tung å svinge dersom barnet er stort å ligger å sover, da blir tyngdepunktet så langt bak, men slik er det vel på alle vogner?

tror mange bruker den som sovevogn i bhg rett og slett fordi det etter min mening er en av de beste sovevognene. de er store og gode i sportsdelen, i motsetning til feks teutonia, carena osv.

tror vi kommer til å bli kjempefornøyd, men tror også at vi kommer til å kjøpe en lettere trille til å ha med på reise/ferie og bare en tur på butikken liksom. men at vi bruker simo vogna til å sove i, og når vi skal gå langt, da den er vedlig stabil og god:)

Skrevet

jeg har den som sovevogn fordi jenta mi bruker minimalt med vogn :) Hun er 18 mnd, og vil helst gå/løpe selv, sammen med storebroren. Tar vogna med hjem i helgene da, slik at vi kan bruke den når vi går på turer o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...