Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig time hos legen i morgen får å måle HCG etter MA for 4uker siden. Har gledet meg veldig for har ett bittelite håp om at jeg kanskje kan være gravid igjen... problemet er nå at de akkurat ringte og måtte utsette timen min da legen skulle i et møte. Fikk ny time på fredag, men får jo ikke noe svar før neste uke igjen, og det er så ufattelig LENGE til.

De siste dagen har jeg begynt å få tilbake symptomer som ømme bryst, litt stikking i lysken, murringer, og (for min del sikreste tegn, da jeg har hatt det ved begge mine tidligere svangerskap) " leamus" i tunga...

Siter her å vurdere frem og tilbake, bør jeg kjøpe meg en test og ta den-eller ikke? kan jo vise falsk positiv hvis det fortsatt er igjen HCG fra sist... hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hcg-nivået i blodet ditt 4 uker etter graviditet avhenger jo av hvor langt du var på vei da du mistet.

Mulig du fortsatt har nok Hcg til at en test vil slå ut positiv, og da er du jo like klok liksom.

Det sikreste er vel å måle Hcg to ganger og se om det stiger eller synker.

Jeg ville ventet til legetimen, og heller ventet på tanta sålenge - for å ikke få for høye forventninger og så bli skuffet kanskje..

Skrevet

var ca 10 uker da det skjedde, men fosteret hadde vært dødt noen uker... ca. 3-4uker... var hvertfall da jeg mistet alle symptomene og på ul sa de det så ut som om jeg var ca 5+ noen dager bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...