Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Både min mann og jeg er vant til å sove nakne.. Har liksom tenkt litt på det i det siste, da sønnen vår nå kommer inn i senga vår på natta/mårran. Tidligere når han sov i sprinkelsenga, kledde vi på oss slåbrokken før vi hentet han. Nå som han har fått stor seng kommer han selv til oss Hva gjør dere andre?
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg hadde en truse ved senga når jeg bodde med bf. Nå sover jeg med truse.
-MtG- Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Vi sover nakne, med eller uten barn i sengen.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Kropp er da helt naturlig? Her sover vi nakne, går på do nakne og ikke minst dusjer og bader nakne sammen=) Har jo ikke noe å skamme seg over, det er jo noe de har fått i gave av dere=)
Mamman til M&E Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Enig med anonym: kropp er naturlig og her sover i naken,med eller uten barn i sengen. Har ikke ofret det en tanke engang.
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2009 Godt å høre at flere sover nakne og ikke tenker så mye på dette.. Grunnen til at jeg ville høre med flere er vel med tanke på hva gutten vår evt. forteller etterhvert når han blir flinkere til å prate.. Hjemmefra kan jeg aldri huske å ha sett mamma eller pappa nakne uteom badet. Vi dusjet/badet aldri sammen (men det kan jo ha med at vi bare hadde badekar med dusjhode på veggen).
samuraibeibi Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Det synes jeg var et vittig spørsmål. Naken er best - ingen protest!
h.hippo Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Her er det full frihet, så lenge vi alle opplever det som komfortabelt! I det øyeblikket junior begynner å bli for opptatt av alle kroppsdeler kan det vel hende at vi dekker oss til litt mer...Men vi tar det som det kommer, per i dag føles det helt naturlig!
Molait Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Skjønner tanken din jeg. Barn snakker..hehe og sier helt "feil" ting i feil sammenhenger. Husker tlf ringte og gutten på 3-4 tok den og sa: Nei mamma og pappa ligger å koser seg i senga. Skal love deg det var to som spratt opp fort jeg! Ikke visste vi hvem som ringte. Heldigvis var det søss, som holdt på å le seg ihjel. Da hadde vi sagt sikkert noe sånt som, kommer snart lille venn, var bare så godt å kose seg i senga. Et eller annet. Far i huset går ikke naken på do om morran. Menn har gjerne ja..om morran og selv om det og er natulerlig er det ikke naturlig å sprade med den opp forran ungen. Ellers sover vi nakne. Gjør man kropp til noe flaut, blir det flaut, evt noe å skamme seg over. Skal sies jeg ikke trasker naken forran 11-åringen. Man merker selv når det ikke føles naturlig lenger. Mange går kanskje nakne rundt da og, men her vil verken gutten eller vi det.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 Sover nakne her og, med eller uten barn På et tidspunkt vil det kanskje havne en truse og eller en singlet på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå