Gå til innhold

Hvor vanlig er det med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

veske/melk? fra brystene rundt mens-tid? Har aldri hatt det før. Men kommer litt av og til nå. Syns det er litt rart. Har lest andre som også har det. Men er det hver gang? Feks? For å rydde unna noen spørsmål først som sist: 3 år siden jeg ammet sist, og da ikke lenge. Var igjennom en dødfødsel i april. Melkespreng og alt drit som følger med:( Men ikke merket veske fra brystene etter det...tror jeg da... Noen som har noen tanker rundt det? Vet at det ikke er uvanlig, men. Måtte vel egentlig bare få det ut... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte-li-dytt

Skrevet

Beklager!! Skulle gjerne ha svart deg, men har ingen erfaring med dette... Dytter innlegget opp litt og håper noen andre kan svare deg litt bedre! Klem fra

Skrevet

Hei, hvis du lurer på om du er gravid, kan det selvfølgelig være at du er det.-)

Men jeg merket at jeg også hadde det litt før mensen kom. Er selv i en prøve periode, og ble jo litt ekstatisk når jeg merket det, trodde jo at det var et tegn på at jeg var gravid. Men TR kom den, så gravid var jeg IKKE:-( Har nok hatt det slik lenge, det er bare at vi legger merke til alt mulig når en tror en er gravid. Alt mulig er et symptom liksom.

Skrevet

Takk for dytten;) Og takk for svar:) Lurer ikke så veldig på om jeg er gravid. Mer om det er en anne grunn på en måte. Leste litt, og så noen skrev om Prolaktin, tror jeg det var. Om en hadde for mye av det, kunne det gjøre det litt vanskligere å bli gravid...? Men satser på at det er som du sier. Kanskje alltid vært sånn. Bare at nå legges alt merke til;) God kveld alle sammen:)

Skrevet

Hei!

Ville bare skrive at jeg oppdaget akkurat det samme hos meg selv i går - det kom litt melk når jeg trykket på brystene. Jeg har IKM på mandag. Jeg prøvde faktisk (for moro skyld sinnssykt nok) å klemme litt for noen uker siden også og da kom det ingenting, hva nå enn det betyr. Har en gutt på snart 4 år fra før, så jeg tviler på at det er rester fra sist gang :-) Men det kan jo være både det ene og det andre, etter hva jeg forstår, selv om jeg ble litt opprømt da jeg så det.

Begynner for øvrig å bli smågal av å gå her og vente og lure og vente og lure! Kjenner alle mulige slags symptomer, men alt kan jo ha en annen forklaring også. Feks:

-melk i brystene: er jeg gravid? er det hormoner? rester fra tidligere svangerskap?

- murring/stikkinger i eggstokker/livmor siden EL (er nå 10 dpo): cyster? festesmerter? tarmsmerter? :-p

-trøtt og slapp: jernfattig? søvnmangel? gravid? :-)

-humørsyk/kort lunte/moody: PMS? gravid?

- svakt utslag på eggløsningstest i går: er det rester av LH i urin? er det Hcg? eller ingenting?

Arrghh!! Er ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet og ta en CB-test på mandag den dag. Alt annet blir dessverre bare gjetninger føler jeg. Er det flere med samme type symptomer som meg om dagen??

Ha en fin dag :)

Skrevet

huff, jeg har også noen symptomer...

murring/stikking i eggstokker/livmor: kan jeg ha EL? har jeg hatt EL? er jeg gravid?? eller bare kjenner jeg ekstra godt etter?

trøtt og slapp: gravid? men samtidig så vet jeg at jeg har hatt jernmangel for noen mnd siden.... og sover gjør jeg dessverre svært lite av.

humørsyk/moody: gravid?? vel, er ikke noe nytt at jeg er humørsyk egentlig.

eggløsningstest: bare negativ hele tiden :(

tålmodighet skulle jeg virkelig hatt mer av!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...