Gå til innhold

Jippi :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror faktisk at kroppen forbereder seg på EL nå :D fikk plutselig ømme pupper igjen, og det har jeg ikke hatt på over en uke. Og litt EL-slim...Er 13 dager siden jeg mistet, så kan jo stemme med EL nå snart?

Er uansett kjempe glad for at kroppen endelig begynner å bli normal :)

Er det noen som vet om man kan få eggløsning selv man har litt hcg igjen i kroppen??

Tok en g-test for noen dager siden som var positiv..men ikke så veldig sterk strek. Blir jo litt tullete å leite etter EL når man forsatt har hcg i kroppen da...men føler jeg kjenner igjen symptomene på eggløsning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg og på,så dytter litt. Ps min el-test har vært positiv en uke nå,men test-streken var enda sterkere 2 dgr i helga. Er 4.5 uke siden utskraping. Mine g-tester har og vist svakt pos.Fikk og tilbake fuktighet på torsdag i skjeden,så håper jeg og hadde el i helga.

Skrevet

Ja jeg fikk tilbake fuktigheten på onsdag, så da tenkte jeg at kroppen begynte å bli normal igjen :) så blir spennende å se denne uken, om jeg får noe mer EL-slim.

tok også noen el-tester tirsdag og onsdag,som var veldig positiv...men kan jo være hcg som gjør dette ja :S

Legen på gyn. sa at jeg kunne regne blødningene i forbindelse med utskrapningen som mens, og at jeg mest sansynlig ville på EL innen 3 uker. Men hun så på eggstokkene mine på innvendig UL da, så var sikkert derfor hun kunne si det så skråsikkert?

Så du har heller ikke fått negative g-tester etter utskrapningen?

Skrevet

Håper det er eggløsningen din som er på vei, og at kroppen din er klar for en ny graviditet:)

Håper masse på dine vegne:)

Skrevet

Jo fik en neg grav-test,så negative el-tester- Så blei plutselig el testene positive 16 dgr etter utskraping. så blei de negative etter 4 dgr. Så testa jeg for moro skyld el-test igjen etter 5 dgr.positiv igjen. Har vært det siden,men utrolig sterk 2 dgr i helga,og fuktig som jeg beskrev noen dgr før. Testet og 1 uke med svaaake grav-tester. Har ikke tatt grav test siden fredag,da tok jeg den digitale som sa ikke gravid. Fortsatt positiv eggl.test til alle døgntes tider. " leger har sagt at det nesten er umulig at jeg ska ha hcg i kroppen i og med at operasjonen var så vellykket og de fikk fjernet alt med an gang og blødde ikkke noe fra dagen etter. Så dette er skikkelig rare greier. Tenkte å teste om noen dgr igjen, men har ingen symptomer på graviditet bortsett fra at jeg begynte med halsbrann og vondt i lyskene igjen og har til tider menssmerter. Men er sikker på at det er el. Så er nok en kropp hos meg som er i ubalanse ja.

Skrevet

Tusen takk Tirilgirl :)

Det hjelper med litt omtanke! Slet litt med uregelmessige sykluser før jeg ble gravid, så håper ikke det blir sånn nå..

Har sååå lyst å bli gravid igjen..kjenner jeg lengter enn en liten kul på magen ;O)

Håper alt står bra til med deg?

Skrevet

Hadde min runde meg eggløsning sist uke, slo positivt ut på onsdag og torsdag. SÅ nå er det bare og vente og kjenne etter det alle minste symtomet......hehe.

Klart man trenger masse omtane enkelte ganger, sliter på både kropp og sjel all denne prøvingen, og ikke minst all denne berg- og dalbanen med følelser og alt annet det drar med seg:) Derfor er det så godt noen ganger og komme inn her og møte likesinnede damer:)))

Stor klem fra

Skrevet

Hei Katta76 :)

Dette er jo virkelig spennende greier! Tyder jo på at det er noe på gang i kroppen din ihvertfall..at du enten har hatt EL eller at den prøver på EL?

Og så kan jeg ikke tro at du får positive g-tester igjen, når du har fått en negativ etter utskrapningen. Så er jo lov å håpe på at det kan være en liten spire inni der...og det får du nok svar på snart isåfall :)

Jeg har plutselig fått masse utflod, så skjer ihvertfall noe i min kropp ja :) og det er jeg veldig glad for! Merker også at jeg føler meg litt nyforelsket for tiden...sukk ;0) så kommer nærmere hverandre etter en slik opplevelse som vi har hatt, og det gjør meg enda mer babysyk..

Skrevet

Helt enig med deg der :) tror ikke det hadde gått like bra med meg uten alle dere her inne. Får masse støtte og gode råd fra andre i samme situasjon, og det betyr masse.

Kan tenke meg at du er spent nå ja, det er alltid like nervepirrende etter eggløsningen! Og det med symptomer er jo faktisk en ting jeg vet noe om nå, etter at jeg var gravid og mistet.

Så føler at jeg har fått innsikt i noe viktig på tross av utfallet i dette svangerskapet :) jeg har lært hvordan kroppen min reagerer når jeg er gravid, og hvordan rier kjennes ut..så føler faktisk ikke den angsten for fødsel nå, som jeg gjorde når jeg ble gravid.

Hvordan føler du det er å prøve på nytt etter å ha mistet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...