MammaHåpet Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 JA DETTE BLE DEN BESTE MANDAGEN HITTIL I MITT LIV... TESTET I DAG(SOM JEG SKULLE) (DAG 18) OG BESVIMTE NESTEN NÅR DET KOM FREM ET PLUSS PÅ TESTPINNEN!....jeg skalv på hendene i en halvtime etterpå... jeg har jo nesten ikke hatt noe symptomer, bare litt öm og litt stikkinger der nede, så var usikker, selv om mensen var 5 dager for sen. det er fortsatt helt uvirkelig..... så jeg ringte sykehuset, så det blir ultralyd 14 sept:) lykke til alle dere her inne, må dere alle sammen få oppleve dette til slutt<3 Varme önsker og lykke til fra meg:)
Phoenix1 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Ååååå... Så utrolig herlig!! Tårene triller på dine vegne her...masse lykke til videre! For en lykke..... :)
mamma2006? Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer! Det er den beste følelsen i hele verden!!! Ønsker deg masse lykke til videre. Stoooor klæm
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer så mye, dette var hyggelig lesning - det har vært stille med graviditeter her i sommer, så dette var en godt start på en flott høst. Lykke til!!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer så mye med pos test :oD
anneman Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer så masse...endelig gode nyheter!!!..Eg tester på onsdag for eg fikk satt inn egg den 13.august...men det kribler nå og har så lyst nå med engang!!
Lykkelig med Maiken Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Gratulere så utrulig masse:-) Kjempe arti at det klaffa for deg:-)
MammaHåpet Skrevet 24. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2009 takk alle sammen!! annemann: forsök å vente, for da vet du at resultatet er 100%sikkert, så slipper du noe usikkerhet;) senjajenta: åssen gåre med deg da? skal du til pers igjen snart? du må komme etter!!
anneman Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Ja eg skal prøve å holde meg ...............men det kribler..
IVFlykke?? Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Hurra gleden er til å ta og føle på. Hvorfor testet du dag 18 lurer jeg på?
Gjest Skrevet 24. august 2009 #12 Skrevet 24. august 2009 JAAAAA! ) Gratulerer så mye! Var spent da jeg gikk inn hit for å sjekke og ble så glad da jeg så innlegget ditt! Herregud så heldig du er! ) Godt å høre at du har lite sympt da, jeg har ingen Hvordan var magefølelesen før du testet?
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer så mye med positiv test ) Dag 18 burde være sikkert ja! Masse lykke til videre med spiren!
to snart tre Skrevet 24. august 2009 #14 Skrevet 24. august 2009 GRATULERER SÅ MASSE!! Tenk, nå satt spiren, helt utrolig artig for deg. Kos deg masse i tiden fremover, nyt graviditeten og gled deg til UL om noen uker.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. august 2009 #15 Skrevet 24. august 2009 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!)))) utbrøt bare YESS jeg når jeg så det på toppen av alle trådene hehehehe:))) gratulerer så masse hviken deeeeiliig føleslse det må være...lykke til videre..ikke forlate oss heelt da;))
MammaHåpet Skrevet 24. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 24. august 2009 IVFlykke: ja jeg vet ikke, de vil vel väre sikker på at det er helt sikkert resulatat? på visse så gjör det visst ikke utslag på testen för dag 18? det er sånn jeg har forstått det. det er for at alle skal få riktig resultat på testen, tror jeg. eller er det jeg som regner feil? jeg hadde egglösning onsdag 5.august. de sa iallefall at jeg skulle teste i dag, 24.aug... har ikke dere andre måttet vente så lenge? magefölelsen min var veldig opp og ned, ibland kjentes det som jeg var gravid, iblad ikke, skikkelig frem og tilbake.. mens mannen min trodde at det skulle gå bra hele tiden..han var så positiv:) takk alle sammen for gratulasjonene, så utrolig koselig å få sånne tilbakemeldinger... jeg skal fölge med dere!!!! forsvinner ikke;)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 24. august 2009 #18 Skrevet 24. august 2009 Så moro!!Gratulerer:)))Lykke til videre!
meg83 Skrevet 24. august 2009 #19 Skrevet 24. august 2009 Supert!!!! =D Så flink du er som klarte å vente så lenge!!!
*Babyønske* Skrevet 24. august 2009 #20 Skrevet 24. august 2009 Kjempe gøøøøy ) Gratulerer sååå masse ))
hirse 76 Skrevet 24. august 2009 #22 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer så masssssssse!!! det er så herlig når noen lykkes Skal selv gjennom fryseforsøk. Ultralyd på fredag og håper at gullegget skal overleve opptining og deretter klamre seg fast!!!! Gjorde du noe som du tenker økte oddsene dine - tips mottas med takk!!! Nok en gang gratulerer!
MK73 Skrevet 24. august 2009 #23 Skrevet 24. august 2009 Ja, dette var jammen gode nyheter! Har tenkt på deg i dag - og dette var jo det jeg håpet å se da jeg logget på. GRATULERER! Dette er fantastisk :-) Lykke til videre, og kos dere masse, masse med spiren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå