Tyren82 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hallo, god mandag:) Jeg trodde jeg hadde EL den 14 august, viste vertfall to streker på el testen. Leste en plass at det gikk an å teste hcg nivå også med den, og siden jeg hadde noen liggende så prøvde jeg. Der kom det to streker, (?) så da måtte jeg jo bare skaffe en graviditetstest, men den var negativ... Kanskje litt tidlig å teste, men jeg kan jo ikke ha EL nå? Noen som vet...? Uff, går meg litt til hode dette her:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 det kommer bestandig opp to streker på el testene.. for at testen skal være posetiv for el på test streken være like sterk om ikke sterkere en kontroll streken... jeg har aldri testet pos med el test før grav test...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Sist jeg var gravid testet jeg positivt m el-test på morgenurun 5dgr før ikm,men grav-testen ikke viste noe før kvelden før ikm,og da var det svakt. Teststreken må være like sterk som kontr.streken for at den skal være positiv. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå