Gå til innhold

IKM på torsdag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har mensmurringer og ømme bryster, og bedre matlyst enn vanlig...men symtomer kan da ikke komme så fort kan de?

Håper på noen synspunkter:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde d me mine, va kvalm før eg fant ut at eg va gravid. masse lykke til så håper eg at me snakkes på forum etter hvert :-P

Skrevet

Jeg har også IKM på torsdag. Spent som bare det. Har hatt masse symptomer som stikking i bryst og mage i over to uker nå. Litt halsbrann også.

Skrevet

gulljente til mamma, når skal du teste? prøver å vente til onsdag jeg men vet ikke om jeg klarer..hi hi..

Skrevet

Heia.

Har også ikm på tosdag.., de samme symptomene som du. Hadde de da jeg gikk gravid sist, men minner jo også litt om de som kommer før mens.

Men er jo rundt denne tiden en kan merke noen symptomer så krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Krysser fingre for deg og da Tyren82:))

Skrevet

Jeg har også ikm på torsdag, men ser ut som at tr kommer on time denne pp også. Begynte å spotte ikveld...:(

Hvordan går det med dere jenter?

Skrevet

har på følelsen at tr er på vei her også.. isåfall kommer den i morgen, har pleid å være ganske presis de siste gangene..

men spotting betyr vel nødvendigis ikke at tr er på vei, roseby? er jo lov å håpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...