JanickeU Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei, Vi i Klikk.no har testet drikkekopper for barn: http://www.klikk.no/foreldre/article491701.ece. Les testen og kom gjerne med innspill. Det er helt sikkert noen av dere som har erfaringer med ulike typer drikkekopper for barn Janicke, testansvarlig Klikk.no
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei:) Tenkte å svare på denne, og så ser jeg at innlegget er fra august?? Et lite tips er kanskje å endre en del på dib- f,eks redusere antall forum (kraftig) slik at det blir lettere å bruke osv..? Ikke altid man orker bla mange sider bakover i skravleforumet for å kanskje finne noe om et tema man lurer på liksom... Vel, en liten avsporing der... er vel ikke JanickeU som styrer det sikkert:) Men for å svare: jeg kjøpte NUK sin kopp som vel var testvinneren av testen. I testen stod det bl.a. at tuten på denne koppen er god å bite i, noe som jeg nå ikke ser som en stor fordel nødvendigvis, for det kan fort bli en "bitekopp" istedet for, med en baby som heller vil bite i koppen enn å drikke Men forøvrig er jeg fornøyd med koppen. Kjøpte først Dr.Brown sin kopp, den fungerte heller dårlig syns vi- fryktelig stor og klumpete både for stor og liten, delene er knotete mht rengjøring og montering, grei å drikke av men kommer litt for lite vann i forhold til hvor hardt man må suge- om du sjønner... Ellers går det fint å drikke av vanlige glass også- selv for en på 7 mnd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå