Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg har vært småkvalm hele veien, men nå er det blitt verre. Er kvalm hele dagen/natta og har til og med kasta opp nå..Trodde det skulle bli bedre jeg nå?? Noen andre som opplever dette?
luva* Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 *rekke opp hånden* Mine absolutt verste uker sånn kvalmemessig var uke 10 og 11. Etter det har mesteparten av kvalmen forsvunnet. Heldigvis. Har til og med sluttet å gå med sånne akupunktur armbånd mot kvalme Så det er håp, meget mulig er det bare siste krampetrektninger fra kvalmens side!
LittleBee Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jepp, signerer på denne! Har vært kvalm helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, men nå i det siste har det blitt mye verre! Er 11+2 i dag. Klarer ikke på mat og brekker meg hele tiden. Da jeg var gravid sist gang var jeg ekstremt kvalm, men først da jeg var 12 uker begynte jeg å spy daglig. Det varte til jeg var ca 16 uker på vei. Så for min del stemmer det ikke at kvalmen gir seg i slutten av 1.trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå