Gå til innhold

Verdens 9 lengste dager igjen til ikm!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Caffe!!

Det må jo ha vært en veldig klok dame som sa noen om digitale tester.... hehe

Du får teste igjen på søndag, kanskje det blir en sterkere strek! *håpe*

Så synger vi litt igjen:

"Vem vet, inte du

vem vet. inte jag

vi vet ingenting nu

vi vet inget idag"

:) gravid til det motsatte er bevist ja!!

Det står faktisk på den digitale at man kan teste 4 dager før ikm... Får teste igjen hvis ikke tanta kommer til tia.

Gleder meg til du skal teste på søndag jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei katta76

Vet jo at det er håp enda, men er liksom ikke krise da dette bare er min 2pp :) Ikke sikkert kroppen er på topp etter p-pillebruk enda.

Du får ha masse lykke til, håper at tr holder seg unna!!! Det er jo noen som blir gravid rett etter ma!

Klem

Skrevet

Klok og klok fru blom.. Tihiii;)

Har jo noen sånne billigtester lignende som jeg tenkte å svi av før ikm. Og hvis ikke tr har meldt sin ankomst i løpet av ikm-dagen så stikker jeg innom apoteket her og kjøper en digital til testing på onsdagen eller noe sånt. Pga akupunkturen så burde ikke møkktanta komme noe særlig forsinket.

Fortsatt fingerkryssing for oss!!

Skrevet

Hei katta:)

Der det er liv er det håp, så da får vi bare håpe det er liv;) Tar vel en test igjen om et par dager ja. Har jo selvfølgelig noen billigtester liggende som jeg kan svi av;) Men har liksom alltid testet svakt positivt 2-4 dager før;)

Får håpe tanta di holder seg laaaaaangt borte sammen med min! De kunne jo nytt godt av hverandres selskap halvannet år eller noe sånt;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...