Gå til innhold

Verdens 9 lengste dager igjen til ikm!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg!! Skulle hatt en tidsmaskin og bare svitsjet frem til 1. september!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja. Den tiden er lang!!! Jeg har ikm i morra. Og nå skulle jeg heller ønske jeg hadde el?!? Jeg er rar. Gruer meg for å få mensen:( Så nå er do-besøkene ofte og ja, nesten nervøse;) Ville bare si at jeg skjønner deg så godt. Men plutselig er tida der:) Les og prøv å finn på noe. Om det er mulig. Lykke til ihvertfall:)

Skrevet

HØR HØR

Jeg er helt enig *Sukk*

Skal teste på fredags morgen jeg da.... Skal på fest på kvelden.

Viser testen ikke gravid blir det et lite glass rødvin på meg (skal kjøre senere på kvelden) Men jeg håper jo at den skal lyse gravid så jeg må holde meg til brus!!!

Bli med å teste på fredag??

Og du..... nå holder jeg på å bygge en tidsmaskin.... klaffer det ikke nå så skal neste pp gå j**lig fort ...... *ler*

Skrevet

Tenk...nå er det en dag mindre igjen:)

Skrevet

"Bare" 7 dager igjen nå! ;O)

Festen på ferdag er avlyst... dårlig vær... *sukk*

Da skal jeg klare å ikke teste på fredag. men må teste på søndag kjenner jeg :) hehe

Skrevet

Jeg utfordrer deg ! :-)

Det er nemlig en enda større tålmodighetsprøve å ikke vite når IKM er ! Eller om man har El overhodet !

*sukk*

Ny negativ test imorges, det er den tredje på like mange uker.

Nå har jeg bestilt en drøss EL-tester - om jeg så må ta en hver dag de neste månedene, så MÅ jeg vite om jeg har EL eller ikke.

Skrevet

Hehe, -68mamma, nå lo jeg faktisk ganske godt! Greit du vinner den utfordringen;) Hehehe...

Ja, molait -nå er det faktisk to dager mindre:)

Leelo, jeg vil teste på fredag!! Vil ikke vente til søndag. På søndag vil jeg være graviiiiiiiiid!!!

7 dager igjen.. sukk og dobbelt sukk.

Skrevet

Er det Leelo-Leelo? Som var her i 05/06? Husker ikke om det ble skrevet sånn heller men.

Skrevet

Jupp, er den leelo__ ja :)

Skrevet

Hei Molait :)

Samme gamle Leelo ja... :)

Prøver på nr2 nå, er bare i 2pp.

Tenkte jeg skulle spørre deg om det samme, husker deg fra sist gang!!

Hyggelig!

Har dere prøvd lenge nå??

Skrevet

Greit -68mamma DU VINNER!! Bøyer meg i støvet....

Hadde blitt gal jeg hvis jeg ikke hadde hatt en dato å forholde meg til!!

*trøste*

Skrevet

Kjære lille Caffemor :)

Klart vi kan teste på fredag! Trodde bare jeg skulle være flink å holde ut til søndag.... men jeg gir meg *ler*

Skrevet

*smiler fornøyd*

Jammen da tester vi på fredag da. Og er den neg, så tester vi igjen på søndag! Godt planen er klar;)

Skrevet

hehe

Den er grei Caffe!! Må stikke å kjøpe meg noen tester jeg da.

Klaffer det ikke denne pp tror jeg at jeg må bestille meg tester,

kjenner at testomanien kommer tilbake.... tror det er din skyld *ler*

Kan bli dyrt dette her ;)

Skrevet

Jaja, bare legg skylda på meg du;)

Jeg har, som den proffe testeren jeg er, selvfølgelig skapet fullt;)

Skrevet

HIHI

Gi meg litt tid da. Må jeg bli her i noen pp til så skal jeg fylle skapet jeg også :) vær du sikker...

Du merket jo selv hvor blank jeg var da jeg kom tilbake her... Må få litt tid på meg til å nå toppen igjen...

Skrevet

Men nå er det bare 6 dager igjen!! Går saaaaaaakte men sikkert nedover. Jeg som er kjent for å være sååå tålmodig!

Skrevet

5 dager nå!! :) Hold ut!!

I dag har jeg vært og kjøpt meg en cb-digital, så nå er jeg klar for testing i morgen tidlig!!

Fy f**n den var dyr! 139kr. Men Men....da slipper jeg å sitte å glo på forskjellige skyggestreker ol. :)

Klem

Skrevet

Hehe, jammen tyde skyggestreker er jo halve moroa, i hvertfall de tre første pp'ene:P

Ikke fullt så moro etter 9 pp'er da meg..

Skrevet

Jajaja

Men ikke en tidlig fredags morgen før jobb. Er så trøtt i tryne da at det er flaks at jeg finner veien til barnehagen..

Skjønner at litt av moroa har blitt borte etter så lang tid * trøster deg*

Tror jeg ikke at jeg er gravid... Har litt sånn tr kropp i dag kjenner jeg :(

Lyser testen "ikke gravid" mot meg så blir det ikke testing før etter ikm hvis tanta ikke kommer da.

Skrevet

Hehehe, joda jeg ser den;)

Jeg bytter på å være bombesikker på klaff og heeeeeeeelt sikker på at jeg aaaaaldri kommer til å blir gravid igjen.

Har hørt så mye bra om maibarn, så hadde passet så fint å være gravid nå;)

Skrevet

Da blir det ikke mai barn på oss nei... IKKE GRAVID sa testen. 3pp neste! Så da er nok tr kropp jeg har.

Men men, det var 3pp jeg ble gravid sist :)

Masse lykke til til deg Caffe!

Må på jobb nå, ser innom her senere!

klem

Skrevet

Ser dårlig ut her også. Men jeg må slutte å teste i halv-svima klokken halv seks om morran! Tok testen og stirret på den i fem minutter. Var så trøtt at jeg ikke klarte å fokusere blikket ordenlig, så konstanterte blank og gikk og la meg igjen. Tittet på den et par timer senere og dar var det en suuuupersvak strek. Nesten sånn at man ikke ser den. Pillet fra hverandre testen og kunne i hvertfall konkludere med at det var en kjempesvak strek der. Men når kom den da?? Testen er jo ikke gyldig etter de fem minuttene. Og hadde jeg ikke vært så trøtt, hadde jeg da evt kunne se den halv seks?? Hmmmm.. var noen som mumlet om digitale tester og ikke tyde streker så tidlig om morran...

Så testen regnes som negativ, selv om man alikevel håper i det lengste!!

Er jo tross alt gravid til det motsatte er bevist;) Hehehe;)

Håpet er jo ikke helt ute for deg da, er jo tross alt fire dager til vi har ikm;)

Skrevet

Hei, vil bare si at min test ble heeelt blank 4 dgr før ikm,me testet positivt med en eggl.test. (sist jeg var gravid,men mista) Fikk mer og mer symptomer,og kvelden før ikm,fikk jeg en svaak strek før 5 min var gått. Så løpet er IKKE kjørt. Ta en test om et par dgr. Er ike så mange som tester klart så tidlig. Masse lykke til

Skrevet

ps,ca 8 dgr til min ikm. Har ikke hatt mens etter ma,og håper ikke den dukker opp heller,er sååååå spent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...