Gå til innhold

Når kan jeg starte med nedregulering, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Porsgrunn den 14. september, til forsamtale. I telefonsamtale med dem, sa de at dersom alt er bra med meg og samboer (noe det så langt har vært), kan jeg starte nedregulering så fort det passer med syklusen. Jeg har en ganske så regelmessig syklus, men spotter endel i forkant. Dette gjør at det kan være litt vanskelig å vite akkurat når første syklusdag er. Skal få de på Porsgrunn til å hjelpe meg med å beregne når min første syklusdag er etter at jeg har vært der. Tror kanskje den skal være en dag i helgen etter mandagen vi har vært der. Nedreguleringen skal vel starte en uke før mensen? Kan det være at jeg kanskje er så heldig at jeg kan starte allerede den dagen vi har vært på Porsgrunn???? Det hadde jo vært KNALL!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du skal ha langt regime, og det skal du jo, så starter man vanligvis på spray på dag 21 i syklusen. Har du 28 dagers syklus så blir det omtrent en uke før neste mens, ja, men man teller dager fra siste mens første dag. Skal du ha mensen i helga skal det nok mye til for at du kommer igang den syklusen hvis du har 28 dagers syklus (for da er du kanskje kommet flere dager forbi dag 21), men det finner du jo ut når du er der.

Så spørs det jo også om de ønsker å gjøre noe mer utredning eller om dere er ferdige med det? Det blir vel også avgjort på forsamtalen, antar jeg. (Vi var aldri på det, så jeg vet ikke hva prosedyren er.)

Lykke til! Blir spennende uansett :-)

Skrevet

hei du! tror du at du skal ha nedregulering da? hvis alt er fint med deg kan det jo hende du slipper nedregulreing og begynner rett på sprøytene som meg. alt fint hos meg og jeg spotter en del og fikk som jeg har skrevet tidligere anledning til å begynne i okt/ nov, men ikke mist håpet, håper du slipper venting... bare kjedelig...

Skrevet

Halloen. Vet jo faktisk ikke hva jeg skal og ikke skal igjennom, enda. Har bare tatt det som en selvfølge at jeg skal gjennom hele ramsen i forbindelse med ivf. Kanskje tenkt det, siden så mange andre er igjennom hele pakka, også har jeg lest endel om det i min lille brosjyre ;-) Hvilke sprøyter er det du begynner på da, lillehare, og hva er grunnen til at du slipper nedregulering? Er egentlig akkurat ferdig med mensen, jeg nå, men spotter og spotter og spotter. Dritt lei!!Reiser til Italia en uke på søndag. Skal ihvertfall da dra fordelen ut av at jeg ikke blir gravid, og kose meg med masse god vin. Når jeg kommer hjem er det bare en uke til vi skal til Porsgrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...