Poten Skrevet 14. september 2009 #76 Skrevet 14. september 2009 Hei og hopp jenter Jeg har også uttak i morgen, kl 9. så sommerpipipene i magen de synger fælt nå. Kommer innom med rapport på hvordan det gikk. Lykke til alle sammen!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 14. september 2009 #77 Skrevet 14. september 2009 Masse lykke til, Poten!!!!! Satser på at det går knall!!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #78 Skrevet 14. september 2009 Masse lykke til i morgen;) Så gøy at vi er to med uttak akkurat i morgen;) Har en haug med sommerpippipper io magne jeg også Tvi, tvi til oss begge;)
Coma Skrevet 14. september 2009 #79 Skrevet 14. september 2009 Kontrollen idag gikk fint:) Østradiolen hadde steget, og jeg hadde 4 eggposer på ene eggstokken og litt flere på den andre! Satte min siste Gonal-sprøyte ikveld, og skal sette Ovitrelle imorgen. Eggutak på torsdag og innsett på lørdag.Gleder med til å bli ferdig med nesesprayen imorgen, for den er jeg SABLA lei av! Lenekatt: Bra alt gikk fint idag! Høres ut som om du kan få en bra eggfangst på fredag ja;-) Snuppis: Lykke lykke til med uttaket imorgen, det går så bra! Tøysekroppen og Gretha: Lykke til med EL-sprøyta ikveld og uttak på onsdag:) Spennende!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 14. september 2009 #80 Skrevet 14. september 2009 Ja, det blir spennende!!! Uttaket ditt går sikkert bra, Snuppis!!! Skjønner at du gruer til uttaket, men vi får håpe at det går bra!!!! Uansett er det verdt det vettu ;-)... Og fødselen blir sikkert verre, hehe.. Uff, nå er jeg slem... Jeg skjønner hvordan du har det, jeg hadde skikkelig vondt selv under forrige uttak, og i tillegg spøy jeg som en gris etterpå pga smertestillende. Flotte greier! Vi satser på at du starter en MEGET POSITIV trend!!!!!!!! Skal tenke masse på deg, snuppa!! Maaaasse lykke lykke til!! Klemmer fra meg!
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 15. september 2009 #82 Skrevet 15. september 2009 Hei! Jeg har ikke vært mye inne her etter at jeg ble gravid på 1. Hausken forsøk for så i miste i uke 13... Nå er jeg skikkelig i gang igjen, og i går fikk jeg ut 5 egg. I dag ringte de og sa at 4 egg var befruktet :-)!! Nå gleder jeg meg til morgendagen og krysser fingrene for at de har to flotte egg å sett inn igjen i morgen! Lykke til ALLE dere andre - krysser alt jeg har for at det skal bli en overflod av positive tester her inne om 2 ukers tid!
Poten Skrevet 15. september 2009 #83 Skrevet 15. september 2009 Jepp da var det gjort Fikk ut 8 egg i dag, så nå er det bare og vente på befruktningen og oppsett på torsdag. Så bra "gammel prøver" at det gikk så bra med befruktningen! Masse masse lykke til! Sender masse lykke støv inn her
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #84 Skrevet 15. september 2009 Da har jeg også hatt uttak på Riksen, gikk ikke helt som det skulle..;( Først må jeg bare si at legene og sykepleierne på Riksen er noen vidunderlige mennesker!!Man blir så godt ivaretatt, passa på , hørt og forstått:) Under hele uttaket spirte de hele tida hvordan det var med meg, strøk meg på kinnet og legen fortalte hele tida hva hun gjorde og hva som skjedde til enhver tid..følte meg supoertrygg,-noe jeg også gjorde på forrige uttak:) Fikk kun ut 3 egg, og jeg er veeeeeldig skuffa;( Venstre eggstokk hadde lagt seg vanskelig til, og det var umulig å få ut noe på den sida. Det var 4 eggposer der, men umulig å komme til å få tøpt folliklene...holdt på i nesten en halvtime. Jaja....da er det tlf til Riksen i mrg kl. 1430 for å få dommen...er engstelig nå............ klem:)
mamma_til_en_prins Skrevet 15. september 2009 #85 Skrevet 15. september 2009 Hei hei uke 38 jenter! Jeg var på uttak i går og fikk ut 8 egg. Vondt, men verdt det! Fikk beskjed i dag om at 3 var befruktet og mulighet for at to til er klar til i morgen. Skal sette inn ett i morgen. Er så spent!!! Klem til dere alle!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 15. september 2009 #86 Skrevet 15. september 2009 Uff, Snuppis, det skal ikke være lett! Men jeg er sikker på at de eggene du fikk ut duger!! kjipt med kranglete eggstokk ja, men du trenger ikke de eggene uansett vettu ;-) Ja, sykepleierne og legene var veldig snille mot meg forrige uttak, så jeg er absolutt enig med deg!! Så bra med dere andre som har fått ut egg også!! Dette går riktige veien!! Jippi for oss alle som er så tøffe damer!! jeg har satt siste Gonal sprøyta i dag, så er det eggløsningssprøyta i morgen kveld! Det går fremover, jippi!!! Ha en fin kveld alle flotte, tøffe IVF-damer!! Klemmer fra meg
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #87 Skrevet 15. september 2009 Takk for oppmuntrende ord:) Jeg er sååååå nervøs for morgendagen at jeg nesten ikke holder ut!! men...sist gang fikk jeg ut 7, men kun et befrukta, og jeg ble jo gravid!!selv om det endte i MA uke 9;(. Trøster meg med at det er kvaliteten og ikke kvantiteten som teller:) Men uansett stresser det meg at vi ikke fikk ut DE VI SÅ!!!fryktelig leit og surt, men får håpe at det er et gullegg blandt de 3 jeg fikk ut. Har en del smerter nå, men et er kanskje ikke så rart etter 1/2 time med stikk og evig jakt på den venstre eggsokken!Har menssmerter, stikninger, veldig stinn og oppblåst og trøtt og sliten.. I mrg skal jeg slappe av og manne meg opp til telefonsamtalen kl. 1430. Klem
Coma Skrevet 15. september 2009 #88 Skrevet 15. september 2009 Snuppis: Skjønner godt at du ble skuffa over uttaket.... Men du skal se gullegget er blant de tre:-) Poten og mamma til en prins: Grattis med vel overstått uttak til dere og:) Blir spennende imorgen! Hold oss oppdatert da:) Jeg tar mitt siste spray med Suprecur om en halvtime, det skal bli godt å bli ferdig med den! Og setter EL-sprøyta kl.23 ikveld:-)
Gretha Skrevet 16. september 2009 #89 Skrevet 16. september 2009 Hei.. Er mitt første forsøk, holder til på St.Olavs. Fikk ut 9 fine egg i dag, så satser på noen av de blir fine og kan settes inn igjen fredag. Syntes det gikk veldig fint på uttak, syns bedøvelsen var det vondeste. Litt menssmerter nå etterpå, men føler meg igrunnen i bra form. Det er jo mange her ser jeg som har noen spennende dager og uker framfor oss. Er egentlig ikke så mye inn på disse sidene, var her så mye tidlig i prosessen at jeg ble litt sliten av å lese alle historiene om abborter, skyggestreker etc.. Men regner med jeg blir litt mer aktiv igjen de neste 14 dagene.. Lykke til damer.
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #90 Skrevet 16. september 2009 Av de 3 eggene jeg fikk ut i går er 2 befrukta!! Litt letta nå, til tross for at det fortsatt står igjen noen nervepirrende timer. Den søte dama på laboratoriet sa at eggene mine var fine og modne, og at hu skulle passe godt på de til i morgen:) Skal ringe Riksen imrg tidlig kl.9, og hvis eggene har delt seg som det skal, blir det satt inn det beste av de to imrg kl14.00. Så det er bare å krysse alt jeg eier og har!!!!!!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 16. september 2009 #91 Skrevet 16. september 2009 ÅÅÅÅÅ, så flott snuppis!!!!! Jeg krysser for harde livet her ;-) Glemte forresten å si, jeg hadde også problemer med den ene eggstokken forrige gang, så jeg fikk ikke ut alle eggene på venstre side.... Skal fortsette å krysse for deg i morgen også, så du får inn et suuuuperduper egg!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #92 Skrevet 16. september 2009 tusen takk, Lenekatt:) Er fryktelig spent på morgendagen, redd for at inegn av eggene kan brukes... du, da....er det eggløsningssprøyte i dag ikke sant?? Klem:)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #94 Skrevet 16. september 2009 Takk i like måte;) Hvoedan går det med deg??
Poten Skrevet 16. september 2009 #95 Skrevet 16. september 2009 Jeg kjeder meg på hotell i Køben , og er spent på morradagen. Teller på fingran, skal jeg sette inn to eller tre egg hvis det har vært en god befruktning????. Men ellers så er jeg i fin form og veldig klar til ruging
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #96 Skrevet 16. september 2009 men du...hadde ikke du uttak i går også da? Har du ikke fått vite om befruktninga enda? Uansett...lykke til i morgen:)
Poten Skrevet 16. september 2009 #97 Skrevet 16. september 2009 Takk for det Joda jeg hadde uttak i går, men får ikke vite resultatet før i morgen.
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #98 Skrevet 16. september 2009 da krysser vi alt vi har for hverandre og satser på at gullegget ligger å venter på oss i morgen!!!!Lykke til!!!!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 17. september 2009 #99 Skrevet 17. september 2009 Jeg satte eggløsningssprøyta i går kveld, og i dag ligger jeg på sofaen og er KVALM!! Hehe... jaja, imorgen er det jo uttak. Hvordan har det gått med dere som venter på befruktning/deling????? Spent, spent, spent!!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. september 2009 Forfatter #100 Skrevet 17. september 2009 Hei Lenekatt og alle dere andre på denne tråden... Jeg kommer til å ta en pause fra dette forumet nå...mitt forsøk gikk rett vest. Begge de 2 befrukta eggene har ikke klart seg til i dag,-kjerne/-kromosomfeil, så det blir ingen innsetting på meg i dag. Jeg bare gråter og gråter, og jeg tok dette veldig tungt. Føler at alt jeg har gjort, slitt meg gjennom bivirkningenen osv har jeg gjort til ingen nytte. Akkurat nå føler jeg meg helt tom...er sliten og fryktelig skuffa... Vet jo at det er en viss risiko for at dette kan skje, men det er et realt slag i trynet allikevel...Akkurat nå føles livet så jævla urettferdig... Har fått legetime i dag på Riksen for å få snakke med en lege...tror jeg trenger dette nå...Tårene triller hele tida....dette var jævli.. Skal prøve å titte innom litt for å se hvordan det går med dere på denne tråden...ønsker dere alle sammen masse lykke til!!! Klem fra en som er fryktelig fryktelig lei seg nå.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå