Gå til innhold

Hvordan går det med dere uke 38 jentene??:):):)Tenker på dere alle sammen:)

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

Spennende dager for oss alle nå...!

Jeg har satt min 6. sprøyte ikveld. Det bobler og stikker i magen, så det skjer ihvertfall et eller annet;-) Er veldig spent på kontrollen på fredag og håper at cysten ikke har funnet på noe tull!

Hvis jeg kommer så langt som til innsetting, så regner jeg vel med at det blir ett egg inn. Evt.2 hvis kvaliteten ikke er topp.Riksen er vel ganske strenge på det... Sist forsøk satte vi inn 2 egg etter legens forslag, men det ene egget var ikke av topp kvalitet. Ble gravid med ett foster:)

Vi skravles jenter!

Fortsetter under...

Hei jenter:=)

Sprøytedag 5 i dag. ;)Så på fredag får jeg vite om jeg skal sette Ovitrelle lørdag eller søndag:) Jippi!!Snart ferdig med medisinene og de jævla bivirkningene...jaja bortsett fra

hvordan er det med dere andre??

Masse lykke til dere som skal på kontroll imrg!!:)

Hold oss oppdaterte;)

Jeg var også på kontroll idag, det så bra ut. Jeg skal tilbake på ny kontroll mandag, og da finner de ut hvilken dag jeg kan ta ut!!

Maasse lykke til til alle sammen!!!

Så bra å høre:)

Spnnende;) Jeg skal på Riksen i mrg igjen, og da får jeg beskjed om det blir mandag eller tirsdag;) ..Har du magesmerter??Jeg har en del smerter, ubehag som jeg ikke hadde sist. Går på høyere doser denne gangen. Press, stikninger og ømhet i magen nesten konstant..kjennes nesten ut som jeg har cyster som sprekker(det har jeg hatt flere ganger før, vondt!). Men legen nevnte ingen cyster i går, så disse smertene er vel bare et tegn på at eggposene utvikler seg får jeg håpe;)

Lykke til du også, men vi skravles her inne før den tid:)

Klem

Annonse

Jeg har ikke magesmerter, men mer som om noen stikker en pinne opp i ryggen, hehe.. fin forklaring. Det kjennes egentlig ut som om når jeg har eggløsning(pleier å ha endel smerter da). Man kan på en måte tenke seg en pinne med masse svære bær på inne i en trang plastpose.. hehehe, jeg er virkelig billedlig i dag! Ømt når jeg setter meg og sånn. Men jeg går jo ikke på like høye doser som dere andre da...

Cyster er no dritt!

Håper det går bra i morgen da, så får vi håpe på at du får uttak på mandag!! Jo før jo bedre!!!

Klem!

Lykke til på kontroll i mrg, Coma;)

Skal på Riksen jeg også, siste kontrol før egguttak:)

Blodprøve imrg tidlig og UL 1415;)

Hold oss oppdaterte da;)

Klem

En liten oppdatering fra kontrollen idag!

Cysten var forsvunnet, så da er den heldigvis ute av verden:-)

Hadde flere eggposer, men de var ikke store nok enda, Så legen økte dosen til 225 IE og jeg skal på ny kontroll på mandag. Da får jeg vite hvilken dag det blir egguthenting, Spennende!

Hvordan gikk det med deg på kontroll idag snuppis?

Og hvordan går det med dere andre?

Hallois;)

Gikk bra på kontrollen min på Riksen i dag:) Legen fornøyd. 5 like store og godt modne eggposer(større enn ved vårt første forsøk;), noe som visst var veldig bra. Samtale med sykepleier Bente(nydelig dame) etter UL. Resten av løypa ble lagt opp. Egguttak på tirsdag. Oppmøte 8.00. (tidlig fordi jeg skal ha ICSI). Så eggløsningssprøyta setter jeg søndag kl. 20.45..dvs siste Menopurdose i morgen allerede!!!!:)Jippi;)Trengte kun 8 dager på 300 IE Menopur:):)

God helg alle sammen:)

Coma: Skal se det gjør susen å øke dosen:) Blir vel uttak i slutten av neste uke på deg da tenker jeg..:) spennende:)

Klem

Så flott da, Snuppis!!!!!! Det er jo knallbra med fem eggposer! Og blant de fem er det IHVERTFALL ett gullegg!!! Jippi!!!!

Så deilig å slippe lang sprøytetid! Skal tenke masse masse på deg på tirsdag! Og på torsdag!

Coma, jeg skal også tilbake på mandag, kanskje vi sees? ;-) Jeg beholder dosen på 175 E frem til da ihvertfall, så jeg trenger tydeligvis ikke så mye.

Er dere fornøyd med Riksen? Jeg har hørt så mange si at de føler at de er på samlebånd og at det er så lite koselig der, men foreløpig har jeg bare godt å si om dem......

Annonse

Masse lykke til på kontrollen på mandag, Lenekatt;) snart egguttak på deg også vøttø:)

Tuse takk for lykkeønskningene;:) Gruer meg litt til egguttaket, synes det var ubehagelig og ganske vondt sist gang..til tross for full neddoping på morfin...

Jeg er veldig fornøyd med Riksen. På kontrollene føler jeg at legene har dårlig tid ja, er jo inne i et par minutter bare...Men jeg har vært hos mange forskjellige leger der, og alle er kjempehyggelige til tross for at de har tidspress...Sykepleierne der er noen engler. De er så søte og forståelsefulle og hjelpsomme hele gjengen, både på telefonen og når man er på sykehuset. Man får svar på alt man lurer på til enhver tid synes jeg...Jeg er fornøyd med Riksen iallefall;)

Ha en fin dag alle sammen:)

Takk takk! Gruer meg til uttaket selv, sist gang plundra de endel på venstre siden, så jeg måtte ha MYE smertestillende, og det tåler jeg dårlig. Fikk en pose med kvalmestillende etterpå, men jeg spøy like godt hele veien fra Riksen og hjem. (og så datt jeg ned trappa når jeg kom hjem, hehe!) Så det gleder jeg meg ikke til nei. Jeg hadde rett og slett vondt! Men satser på at det går bedre denne gangen!

ja, sykepleierne er jo bare toppen. Av alle gangene jeg har vært der, så har jeg faktisk bare vært hos to forskjellige leger, og de har vært koselige de og, den lille stunden jeg pratet med dem.....

I dag har jeg fått en herlig liten blå rose på magen etter sprøyta i går som jeg tok stående fordi jeg skulle forte meg. Ømt er det og. Jaja. Hva man ikke driver med, hehe!

Ha en deilig helg!

Hei jenter!!;)

Da har jeg satt den SISTE Menopursprøyta denne runden:) I morgen kveld er det Ovitrelle:) nå nærmer det seg for min del:)

Hvordan er det med dere andre her inne??

Klem:)

Hei hei!

Snuppis: Deilig at den siste sprøyta er satt! Lykke til med EL-sprøyta ikveld:)

Lenekatt: Lykke til på kontroll imorgen, kanskje vi sees ja.Jeg har UL time kl.14.05:-)

Jeg ser fram mot morgendagens kontroll, er spent på hvilken dag det blir egguttak!

Jeg er også veldig fornøyd med Riksen. Synes legene er veldig hyggelige, selv om de har tidspress. Og sykepleierene er jo bare kjempesøte:) Tar seg alltid god tid når man er der oppe og svarer raskt på mail hvis man lurer på noe . Føler meg veldig godt ivaretatt der jeg:-)

Hei;)

Da har jeg satt Ovitrelle sprøyta, og jeg er FERDIG med spray og sprøyter!!!!!!!!!;);) Gud såååååååå deilig!!!!!!

I morgen er det en helt MEDISINFRI dag!!;)

Lykke til på kontroll i morgen både Coma og Lenekatt;);) Snart deres tur til å sette Ovitrelle :):)

Hiold meg oppdatert;)

Klem;)

Såååå bra, Snuppis!!! Da gjenstår det bare et lite uttak, en liten innsetting og vips; du er gravid!!! Jippi!!!! Maaasse lykke til!

Sees nok ikke da, Coma, jeg har time 12.15 ;-) Men masse lykke til til deg!!!!

Klem!

hei hei:)

i morgen er det pregnyl sprøyten på meg men husker ikke om jeg skla slutte å spraye?noen som vet???hjelp....

utak på onsdag.lykke til på uttak og innsett!!:)))

Hei hei!

Aner ikke, jeg har aldri brukt Pregnyl... Men står det ikke på doseringsskjemaet ditt? Jeg sprayer ihvertfall ut dagen jeg setter Ovitrellen(eggløsningssprøyta)....

Ellers var jeg på UL i dag, og alt så veldig fint ut!! Østradiolen hadde ti-doblet seg faktisk (hvis jeg har forstått det riktig), og det var mange eggposer på høyre side og endel på venstre! De satte faktisk ned dosen min fra 150E til 115 E (eller hva det nå var) for at de ikke skulle bli for store. Så jeg er en flink eggprodusent ;-) ;-) Jeg skal sette Ovitrellen på onsdag, har uttak på fredag og innsetting på søndag....

Klem klem!

Så bra å høre da Lenekatt;) Utrolig bra resultater hos legen;) Blir spennende til fredag da;)

Da er det uttak for meg i morgen. Er grusomt spent, og litt nervøs....

Litt engstelig for at det ikke er noen egg, og litt redd for smertene(jeg hadde det vondt ved forrige uttak). Ja,ja...men det ser ut til at jeg er førstemann ut på denne tråden!!Jeg som starta tråden er førstemann i løypa jo;);) dere andre er hakk i hæl da men...

Tenk på meg i morgen tidlig!!!!!! Skal møte 8.00, og uttaket starter 0845.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...