Gå til innhold

Hvordan går det med dere uke 38 jentene??:):):)Tenker på dere alle sammen:)

Anbefalte innlegg

Jeg er på spraydag 4.....og er litt hormonell allerede..huepinen har foreløpig ikke dukket opp,,,men den kom etter en ukes tid sist..;(

Ellers begynner jeg å bli frisk etter en mulig svineinfluensa. Er fortsatt veldig sliten og slapp,men feberen og huepinen og verkinga i kroppen er borte gudselov..:) ........utrolig godt å være i gang igjen!!!!!

Fortsetter under...

Her går det bra! Er på spraydag 11 i dag, og er skikkelig kvalm akkurat nå... Men det kan være noe annet, jeg er endel kvalm til vanlig også, hehe... Ellers har jeg hatt litt hodepine, men foreløpig mindre enn sist gang!

Skal ta blodprøve 4. sep og begynne på sprøyter 5. sep, det gleder jeg meg til(hehe, tenk å glede seg til å sette sprøyter), for da nærmer det seg enda mer!!!!

Når begynner du på sprøyter, Snuppis?

Hei Lenekatt ;)

Vi er jo helt likt i løypa jo!!!Så gøy!! Jeg skal ta blodprøve hos fastlegen fredag 4, og Menopur sprøytestart lørdag 5 sept. Blodprøve på morgenen på Riksen 9 sept, og UL.-kontroll kl. 1330 samme dag:)

Ha en fin dag:) Gjett om vi skal holde kontakten;)

Hehe, ja jeg så det!

jeg skal på kontroll torsdag 10. da, så du ligger en dag foran meg der ;-)

Men jeg må sikkert på flere kontroller før uttak, så det kan jo hende vi sees i gangene der!

Nå husker jeg ikke hva sprøytene mine heter, men det er den som er ferdigblandet.

ha en fin dag du også!!

Jeg er på spraydag 14, og det går sånn noenlunde greit.

Er mye svimmel og ør, og ganske trøtt. Har ennå ikke fått den intense hodepinen jeg slet med forrige gang heldigvis.

Nå ser jeg fram til 3.september, da skal jeg på kontroll.Og forhåpentligvis blir det sprøytestart 3./4. september!

Vi "snakkes" :-)

Hei hei Coma! Du ligger jo nesten likt med oss du også!! Morsomt!

Jeg skulle ikke skryti på meg at jeg ikke hadde så mye hodepine denne gangen, for i går og i dag har det dundret. Særlig når jeg reiser meg opp. Har sendt mail til IVF-seksjonen om hvilke smertestillende jeg kan ta og ikke. Er det noen av dere som husker det?

Har en veldig hektisk jobb, så det er litt problematisk at det koker i toppen :-S!

hvordan går det med dere da?

Annonse

Hei Coma:)

Både du, jeg og Lenekatt er jo helt likt i løypa!:) Så spennende:) Utrolig godt å ha noen som vet akkurat hva jeg går gjennom og hvor vanskelig og tøft dette gamet kan være. Flott at vi kan backe hverandre opp, roe hverandre ned, bekymre oss sammen og dele gleder og bekymringer sammen:)..og ikke minst:stille spørsmål til hverandre:)

Jeg er i dag på spraydag 6. Har ikke fått den grusomme huepinen enda, sist kom den etter en drøy uke på sprayen..slipper sikkert ikke unna denne gangen heller:(... hadde en del bivirkninger sist i form av intens hodepine døgnet rundt, enorm trøtt og slapp og uopplagt..jeg har virkelig noe å se fremover til..hehe..men det er verdt alle bivirkningene hvis jeg er så hekldig å få en baby i magen igjen.)

Lykke til på kontrollen om en uke! Hold oss oppdaterte, Coma:)

Ha en fin dag:) Klem til deg fra meg:)

uff...fryktelig slitsomt med den hodepinen altså......min kommer nok dessverre snart den også....æsj!

Når det gjelder smertestillende mener jeg å huske at Paracet kan vi ta, men ikke Ibux. Men fint hvis du gir meg tilbakemelding når du har snakka med Riksen, så jeg er riktig informert jeg også:)

Klem til deg fra meg:)

Skal si i fra jeg, Snuppis! Sendte mail, så da regner jeg med at jeg får svar i morgen.... Vet ikke hvem jeg eventuelt skal kontakte for å få en aktiv sykemelding el.lignende - Riksen eller fastlege? kan ikke huske at jeg var så ille sist gang... Men det kan jo hende det gir seg etterhvert...*krysser fingrene*

Ja, du må holde oss oppdatert, Coma!

Klemmer fra meg!

Hei hei Snuppis.

Ser vi også er helt likt i løypa!

Jeg er også på spraydag 6 i dag. Har ingen bivirkninger så langt. Skal starte med sprøyter neste tirsdag (den 2.). Det er vårt første IVF forsøk. Har en sønn på 4 unnfanget på normalt vis:-).

Lykke til fremover!

Det er fastlegen din som må sykmelde deg. Riksen har klare restriksjoner angående dette. De sykmelder KUN ifm egguttak og innsetting, alt annet må gå gjennom fastlegen...

Så dumt at du har det så ille da Lenekatt;( mager trøst akkurat nå, men det hjeleper når man begynner på sprøytene som regel...

Klem:)

..;) oj! kanskje vi bor like ved hverandre?:) jeg bor på et lite tettsted noen få minutter fra Lillesrøm..:)

Hei mamma til en prins:) Velkommen inn hit:) Så spennende:) Er du på Riksen også eller?

Uff, det er synd og leit at vi må gjennom denne prosessen. Det er kjempetøft dette opplegget. Jeg ble gravid ved 1 IVF i mars-lykken enorm, men dessverre MA i uke 8+2. Gikk rett i kjelleren...skulle vært ca 30 uker på vei nå...;(hatt en lang og tøff periode etter dette. Men nå er jeg klar og har fått tankene over på forsøk nr. 2:)

Masse lykke til!!!Ønsker deg all hell og lykke og håper du får en baby i magen;)

Vi "snakkes" her inne vi vøttø:)

Annonse

Hei mamma til en prins! Velkommen hit ja ;-) Koselig at det er fler av oss!!

Snuppis, (og dere andre, hvis dere lurte), jeg fikk svar fra Riksen om at jeg kunne knaske Paracet og Ibux, men jeg måtte IKKE ta Ibux etter at jeg hadde begynt på sprøytene.... Men jeg burde også vurdere sykemelding. Får vel kanskje ta kontakt med fastlegen da, hvis det er de som eventuelt kan sykemelde meg. Jeg får se hvordan jeg er i morgen. Jeg har fri fra jobben på fredag uansett, for jeg skal på jentetur til Gøteborg - håper jeg ikke er så dårlig da!!

Jeg har faktisk postadresse Lillestrøm, men bor ikke i Skedsmo - haha, en liten gåte til deg ;-)

Takk:) greit å vite at jeg kan ta Paracet ved behov,,;) Hvis du sliter med mye bivirkninger og er sliten, synes jeg virkelig at du bør komme deg til legen og få en sykmelding kjære deg...ingen hensikt å vært utslitt når uttaket og innsetting og rugetida begynner liksom...Til uka skal jeg kun jobbe mandag, resten av uka fri med lønn;) Jobben min drar til Mallorca fra tirs-lørdag, JA det er dumt at jeg ikke kan bli med.. men det har jeg beregna helt siden turen ble bestilt i januar. Sjefen min er informert om det jeg er gjennom. Blodprøve og sprøytestart faller akkurat på de dagene, så jeg må jo holde meg hr til lands,,så da har jeg nesten en uke fri-og det passer bra hvis hodepinen har tenkt til å melde sin ankomst etterhvert...;(

Ja,ja...hmmmmm greier ikke gjette hvor du bor hen ¨, nei...:)

Klem:)

Jeg tenker jeg ser ann dagen.. . Jeg var på dansetrening i går kveld, og da lettet faktisk hodet litt, så kanskje jeg skal passe på å trene litt mer, kan hende det hjelper! Jeg er så innmari lite glad i sykemelding, hehe... Vet det er dumt, men jeg får så dårlig samvittighet av å være hjemme...Men det er sant som du sier, dumt å være i dårlig form til uttaket! Forrige uttak ble jeg kjempedårlig, og i tillegg datt jeg ned hele den lange trappa når jeg kom hjem! Klønete, jeg?!?! hehe

Dumt du ikke får vært med til Mallorca da, men du kan jo dra til Mallorca senere MED en baby ;-).

Jeg bor ut mot Fetsund ;-)

Ha en fin dag, alle snart-gravide-damer på tråden ;-)

Heisann!

da er jeg sykemeldt 30 %. Går hjem litt før fra jobben, det er deilig. Selv om jeg egentlig hater å være sykmeldt... jaja.... Jeg sendte jo mail til Riksen for å spørre hvem som kunne sykemelde meg, og de sa fastlegen. Men når jeg ringte fastlegen så sa han at det var det behandlende lege som skulle skrive ut, altså Riksen, og at de sa det bare for å lure seg unna papirarbeid. Kjempeenkelt for meg da!! Snøft.

Fastlegen kunne skrive ut sykemelding på "nåde" da ut uka, men hvis jeg måtte ha mer, så var det Riksen som måtte gjøre dette. Herlig, for det er jo så lett å komme igjennom på telefonen til både Riksen og fastlegen!! :-S

Hvordan går det med dere andre da????

Bra du fikk litt sykemelding da Lenekatt! Jeg mener også at det er fastlegen som skal sykemelde, tror Riksen bare skriver ut sykemelding ifb med uttak/innsetting. Hmm, du får høre hva de sier da...

Imorgen har jeg sprayet i 3 uker,hei hvor det går! Sprøytestart mot slutten av uka, gruer meg litt til det....Er spent på om jeg får samme dose som sist forsøk og når jeg skal ha 1.kontroll. Håper jeg klarer å jobbe helt fram til egguttak, husker jeg ble fryktelig stinn imagen på slutten sist!

Jeg får sykemelding i rugeperioden av min fastlege, da jeg har en fysisk krevende jobb.

Sprøytestart for dere andre også snart er det ikke??

Dette blir spennende!:-)

Hei jenter!

Jeg har sprøytestart nå på onsdag. Er veldig spent. Mest spent på om jeg får noen bivirkninger. har berget bra gjennom sprayperioden, så langt iallefall. har sprayet i 12 dager nå. Skal på UL og "sjekke systemet" neste fredag, den 11. Får vel da vite uttaksdato. Er så spent, så spent, så spent...

Ja, deilig at det nærmer seg sprøytestart, er det ikke??? Du er først ut du da, Mamma_til_en_prins?Ihvertfall med sprøyter! Spennende, spennende!!

Er det 2. forsøket for oss alle?

For oss er det første forsøk.

Vi har en sønn på 4 fra før som er unnfanget på den vanlige måten:-)

Tok litt tid og jobbing det også, men trodde det skulle gå greit denne gangen også, men neida!

Men satser på at IVF er tingen denne gangen!

hallo alle sammen:)

her her første sprøytedag kommet...eeendelig..begynner i kveld:)

hittil har det vært 18 dager med spray og noen fæle dager...spray full av demoner spør du meg!!:(( fysj a meg asså...så trist å lei og bare drit de siste dagene..men nå letter humøret litt og man ser litt videre..det er jo nå det begynner liksom:)når man kommer over på sprøytene føler jeg:))

men kjenner veldig på at jeg er liiivredd det ikke skal gå denne 2 gangen....og det aldri skal klaffe liksom...tenkte ikke sånt på 1 forsøk.....denne gangen kjenner jge meg fryktelig engstelig for akkurat det:((

bøyer meg i støvet for alle dere som har gjennomgått x antall forsøk!! dette er jammen ikke noe tur i skogen nei....

*opp med haken og nå målet sitt denne gangen* lykke til videre alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...