Solsol Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hei. Tenkte kanskje jeg kunne fortelle litt om meg. Har vert innom her ofte i det siste å lest. Jeg er 28 år og vi prøver på barn nr 3. Jeg tok ut hormonspiralen i september 08. Hadde regelmessig mens pluss minus en uke...men bra til å vere meg;) helt fram til 14 februar...da ble det stopp gitt...siden da har jeg ikke hatt mensen og sikkert ikke el , hmfr... Det har blidt titalls tester og symptomer..nå er jeg gravid...men nei..nå kanskje...men nei...slik går det i grunn enda. Skal inn til gyn i begynnelsen av sept for å bli undersøkt,fastlegen trodde kanskje det var syster på eggstokkene sa han. For litt over en uke siden begynte jeg å få fryktelige stive,hovne og ømme brystvorter, hadde det ca en uke. Hadde så noen dager med "normale " pupper for så å fikk sykt ømme bryster i går. Jeg har tatt uttallige el tester også..mange positive også..men ingen tr å se forde eller positiv test. Men på toppen av det her fikk jeg knall positiv el den 14 aug, streken kom opp lenge før den andre..så sterk har jeg aldri hatt den..så håper at det var virkelig el jeg hadde da.n dagen etter ble den svakere for så svakere dagen etter der igjen. Håper virkelig jeg kan teste positivt til neste helg Det var litt om meg om noen har orket å lese;) Kanskje det er noen i samme båt??
Kanskje2010 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hei.. veldig ny her jeg og - koselig med en introduksjon:) Er ikke i samme båt, annet enn at vi prøver. Skal krysse fingre frem til neste helg... Venter i spenning her og, og dagene gååå sååå saaaakte. Lykke til med nr 3. Husk å oppdater da:D
Solsol Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 Hei. Hja det må du gjøre, så koselig har dere prøvet lenge da? Tiden går himla sakte ja...sitter her nå å skal snart ta natt, puppene er grusom ømme...blir bare verre og verre.. Klem
Solsol Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Ganske sikker på at jeg ser en svaak strek..kanskje skyggestrek grr..på cb i dag. Tror jeg venter tr til helgen... Å håååper sån !
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 hei hei:-) ojojoj!! den der er spennende:-) får håpe og krysse fingrene for at du er gravid nå da:-)er vel på tide etter å ha prøvd så lenge:-) lykke til:-)
Solsol Skrevet 24. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2009 Ja jeg håper så inderlig å venter i spenning;) Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå