Gå til innhold

HJEEEELP til mme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inntil i går blanda jeg pulveret med det kokte vannet, og varma det opp igjen i mikroen. Var først etter 3 mnd, jeg leste at det er bedre å ha i pulveret etter vannet er varmet opp. (det kokte vannet står i kjøleskapet til jeg skal bruke det)

Men nå,etter at jeg hr varma opp vannet i mikroen, og tilsetter pulveret etterpå, løser det seg ikke like bra opp!

ser i flaska små prikker som er pulver som ikke blander seg i vannet.

Hva gjør jeg galt??

Bruker NAN 1.

Håper på raskt svar, før det er kvelddsmat her :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi har hatt kaldkokt vann på flaskene klare i kjøleskapet og tilsatt rett mengde kokende vann for deretter å tilsette pulveret. Har målt med to forskjellige termometere at vannet holder 40 grader når jeg har i pulveret (bruker også nan). Vi har også hatt det du beskriver, men det har jeg ikke ansett som særdeles farlig:) Mini har i alle fall kost seg og ikke vært syk så langt i alle fall:) Tror ikek det er noen bekymring jeg, men det er nå bare meg da:)

Skrevet

Vi brukte Nan er periode og syntes også pulveret løste seg dårlig. Vesla var i tillegg plaget med hard mage, så etter råd fra andre begynte vi med Hipp. Hipp løser seg bedre opp. Dette var egentlig ikke det du lurte på, men du gjør altså ikke noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...