Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på forsamtale om et par uker og som sikkert alle andre som er nye i dette "gamet" lurer jeg veldig på hvor lang tid det tar fra forsamtale (rikshospitalet) til vi endelig er i gang med prøverør. Jeg har tatt lap, sjekket mannens svømmere og er frisk og rask og har en datter på snart 3 år. Hva kan jeg vente meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke så lett å svare på for dette er ulikt fra sykehus til sykehus. Høsten er også den tida hvor det er lengst ventetid pga de fleste klinikkene har sommerstengt.

I mitt tilfelle gikk det ca 3 måneder fra forsamtalen til jeg var i gang med nedreguleringen, men det kan også ta kortere tid. Når søknaden deres er godkjent og alle undersøkelsene er tatt vi du få beskjed om når du kan ringe inn mens. I det skrivet jeg har fått fra UNN hvor jeg tilhører, står det at man kanskje ikke får plass på første mens, men dette blir jo vurdert når du får mensen og de ser hvor mange dere er på samme dag.

Lykke til på forsamtalen :-)) blir en spennende høst for dere dette!!

Skrevet

Hei.Jeg er også ny i dette,men vi var på forsamtale på riksen 29 juli og fikk beskjed om at det var stor pågang der nå,så jeg må ringe inn mensen i aug,sep og okt også er det satt av tid til oss i nov.Så er du heldig kommer du med på denna siden av året....

Synd og måtte si det,men dessverre er det laaaaang ventetid og vi må nok bare belage oss på venting.Kjedelig,men sånn er det..:(

Vil i allefall ønske deg lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...