Gå til innhold

Når mannen sitter å "glor" på puppene til ei dame på fest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg da urimelig når jeg reagerer? Han har aldri gjort slikt før,men jeg ble faktisk veldig lei meg jeg! Er ikke noe særlig sjalu av meg,men jeg synes det var rett og slett flaut,for andre la også merke til at han gjorde dette.

Hva mener dere?

Skrevet

nei, vil ikke si at du er urimelig som reagerte på det. Ganske drøyt å sikle åpenlyst på annen dames pupper!

Skrevet

Ja det synes jeg og,men mannen her hjemme mener jeg overreagerer! Og tydeligvis gjør jeg jo ikke det når andre på festen også får dette med seg....Æsj,jeg er faktisk litt såra jeg!

At menn ikke bare kan oppføre seg hehe.

HI

Skrevet

Da hadde jeg gått bort til dama med puppene, og sagt høyt og tydelig slik at mannen din, og de andre på festen hørte det, og sagt:

Du, unnskyld meg, men mannen min ser ut til å være så facinert av puppene dine, jeg lurer på hvilken BH str du bruker? Kanskje jeg burde forstørret mine litt?

hehe, menn er så enkle noen ganger, neste gang så driter du han ut, så kanskje han slutter å gjøre deg flau på denne måten..

Skrevet

Jeg satt noen hissige blikk i han,og han spurte "hva eeeer det" Og jeg svarte: Glor du mer på puppene hennes nå som kommer nok øynene dine til å falle ut.

Da ble han sur og dro hjem....hehe. Så han ble nok litt flau ja...men når jeg tok det opp med han i dag så mener han at han ikke gjorde det og at jeg bare innbiller meg deg....jaja,da er vi visst mangen som innbiller oss ting da ;)

HI

Skrevet

Hadde vel helst blitt pinlig berørt. Det er jo bare flaut med menn som glaner sånn. Stakkars dame.

Skrevet

Når du sier stakkars dame, mener du kjæresten her, eller hun med puppene?

For når jeg går utringet, så oppfordrer jeg mannfolk til å kikke på puppene mine, eller utringningen min. Og jeg liker det. Kan jo selvfølgelig ikke sile ut mannfolk som er opptatt.

Synes ikke det var rett av mannen å bli sur fordi han er tatt på fersken, og heller ikke vits i å nekte for det.

Han er nok bare litt pinlig berørt over det han har gjort. Trodde kanskje at ingen merket det.

Skrevet

Vel, når jeg går med utrigning så oppfordrer ikke jeg menn til å stirre hemningsløst på puppene mine.Menn er vel ikke dumme aper som liksom skal bli unnskyldt for at de stirrer ihjel noens kropp. Hadde det vært mannen min, så hadde jeg blit mer flau over en så uhøflig og dum handling enn lei meg over at han stirret på noen andres bryster.

Skrevet

"Utrigning"?

Utringning, var ordet jeg mente;)!

Skrevet

Det var ikke for å unnskylde at mannen så, jeg bare spurte hun som sa stakkars dame. For det hadde jeg ikke jeg tenkt på hadde det vært min mann.

Jeg hadde som du sier osloMor vært flau over mannen som stirret på puppene uten å i alle fall prøve å skjule det!

Men hadde også vært lei meg! Regner med at HI også hadde pyntet seg og ville sikkert hatt noen flørtende hete blikk fra mannen som isteden sitter fordypt i en annen sine pupper =(

Skrevet

hehe. veeeel, hvem har du egentlig utringningen for da? deg selv? jeg vil vel påstå at de fleste damer med utringning, push up og svær kløft gjør det for å få oppmerksomhet. ;p

jeg hadde latt han glo og om jeg kjente dama hadde jeg sikkert spurt henne høyt og tydelig: kan mannen min få tafse litt på puppene dine, han ser ut til å være meget fasinert av de! :P

Skrevet

Intet fascinerer meg mer enn min egen kløft, vettu;) Neida, jeg liker selvsagt oppmerksomhet akkurat som alle andre. Men, ikke neandertalermannens oppførsel som nistirring på attributter. Har en kompis som er sånn, og han har jeg bare kategorisert som en enkel mann på det området.

Skrevet

Dæven, gjør de det:)) Og jeg som synes siste erobring på overdelfronten virkelig var fin og passet meg. Ordentlig søt var den...med en utover vanlig(når det gjelder meg) dyp utringing. Var det derfor mannen ble våt i øyekroken da? Jeg tenkte ikke på det. særriøst;))

Skrevet

Hvis hun hadde veldig utringet topp så kan jeg skjønnen mannen din. Det er ganske vanskelig å ikke stirre, når noen har skikkelig utringing. Jeg har tatt meg selv i å glane flere ganger, og jeg er jo kvinne:p

Skrevet

Signerer småsporvinj gjeng på tryne her.

Jeg glor også på dyyp utringning =/

Skrevet

Jeg mener det er respektløst av en mann å sitte å glo på en annen kvinne sine bryster. Man kan titte,men det får være litt grenser da!

Ikke hadde hun noe særlig stor utringning heller.

Men jeg tok en prat med han nå,og det kom frem at han savner å være singel....hmmm....var iallefall ikke det jeg ville høre!! :(

HI

Skrevet

huffda, da var jo ikke noe hyggelig å høre akkurat..

Skrevet

Huff nei det var slett ikke kjekt! =(

Skrevet

MNei jeg sitter her og er fryktlig lei meg,for det var ikke noe sånn jeg ville høre! :(

Han sier han elsker meg,men hvordan leve med at han savner å være singel! :(

HI

Skrevet

Huff sender mange gode klemmer til deg!!!!

Så leit!! =(

Skrevet

Kan ikke du bare begynne å glane i skrittet på menn dere møter? Gjerne med en kommentar av typen: "Dæven! Så du han? Hvor lang tror du hans var?"

Skrevet

Min samboer sier det ligger i mannens natur å "glo" på kvinnelige fordeler. Han kunne finne på å gjøre det sier han, og jeg har ingen grunn til å bli sur, mistenksom eller sjalu.

Hmm... Liker det ikke, men det betyr nok ingenting. Det viktige er å ikke gjøre et stort nummer ut av det og lage et problem av noe som i utgangspunktet ikke var et problem.

Vi damer er altfor flinke til å overanalysere og tror mange menn ikke gidder til slutt. Hadde samboeren min gnålet fordi jeg glodde på rompa til naboen (han er en virkelig snerten liten sak ja), så hadde også jeg savnet singellivet. Men hemmeligheten er altså å vise diskresjon. Det er ok å se på det motsatte kjønn, for alle, men man trenger ikke være så sabla åpen om det. Så det så!

Skrevet

Haha! Det er så bra når menn sier ting ligger i "mannens natur" og så går damer rett på.

Hva med å si til mannen din at det ligger i kvinnens natur å drite utover hele stuegolvet og deretter smøre dritten sin inn i vegg-til-vegg-teppet og deretter falle in dyp søvn slik at han må vaske opp? Tror du han ville gått fem på?

Skrevet

Ja, det skal jeg si!! Kjempegod idè!

Mente vel å si menneskets natur, det er vel like naturlig for både menn og kvinner å smugtitte litt. Men vi kvinner ser vel faktisk like mye på andre kvinner, overfaltiske og nysgjerrige som vi er. Tror jeg ser mer på andre damer enn menn faktisk. Kremt...

At øynene automatisk dras mot noen spesifikt i synsvinkelen kan godt forklares med instinkter slik jeg ser det. Eller refleks... Ja, ikke vet jeg. Men at mannfolka mener noe vondt med det, eller er ute etter en affære pga litt puppegloing nekter jeg å tro på.

Skrevet

Jeg tror ikke han vil være utro,men jeg synes bare det var litt rart,for det er helt okay å kikke,men han gjorde det så lenge at andre og begynte å reagere.

Men som sagt,han har jo fortalt meg i kveld at han savner å være singel,så hvem vet hva som foregår i hodet hans....:(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...