Gå til innhold

spenning i kroppen

snømann

Anbefalte innlegg

hei..

går rundt å venter på en ny ul som er om fire uker. der jeg får bekreftet eller avkreftet om jeg har to små gull i magen. det var for to ukersiden jeg var til undersøkelse i forbindelse med noe annet at jeg fortalte legen at jeg var gravid i uke 5-6. Da sa han at vi kunne ta en ul for å se hvor mange uker jeg var på vei. jeg ble kjempe glad for det hadde jeg ikke regna med. han ble litt alvorlig og sa på noe gebrokkent norsk at jeg ikke måtte bli redd, det var enda tidlig i sv.skapet til at han kunne være sikkert, men det så ut som jeg venta tvillinger:)

Jeg fikk en utrolig varme i kroppen å ble kjempe glad..men var det mulig??? han viste meg de to små som var formet som to tykke bananer, som var akkurat like stor.

han sa at kroppen kunne støte et eller begge bort og at det i tillegg kunne være vann i den ene...

han satte meg opp på ny ul i uke 10. for at jeg skulle få det avkreftet eller bekreftet. så jeg har nå venta i 2 uker som føles som en evighet...og skal enda vente i 3 til.

skal til vanlig sv.skap sjekk på torsdag og er da spent på om de kan se noe på blodprøvene..for det kan de vel???

det har aldri vært i mine tanker at jeg skulle kunne få tvillinger. det har faktisk aldri vært i mine tanker siden jeg oftes hører at det ligger i familien til mor. og det er ingen i min som er tvillinger...

det var godt å få skrevet dette ned og dele det med noen. siden vi bare har fortalt det til mine foreldre,,,,:)

Fortsetter under...

Så spennende da! Kjempeheldig hvis du får tvillinger! Og selvfølgelig blir du glad om det er en også.

Det kan vel kanskje antydes på HCG nivået i blodet ditt om det er to, er jo ofte høyere da. Men til syvende og sist er det vel bare en UL som kan bekrefte. Hvis du ikke har hatt noen blødninger heller er det jo god sjanse for at det er to der, hvis han mente det var det på forrige ul.

Lykke til!

Ååå så spennende, ja det er jo aldri og vite. men så gøy likevel og evt få vite det så tidlig. når det gjelder blodprøven så er forskjellen størst ved forventet mens, etter det er det hovedsaklig økningen som spiller rolle og lite hvor mye hcg er på det gitte tispunkt så sant det er høyt. så er det også slik at hcg stiger mest de første ukene for så å flate ut, husker ikke helt når det skjer. ville bare si det så du ikke forventer for mye av blodprøven.

lykke til.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...