kristin2 Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Har vært inne på HM og Ellos på nett men syns ikke jeg finner noe. Noen som kan gi meg noen tips? Syns det er så mye som blir så kjedelig. Jeg kommer til å være høygravid til vinteren og trenger også en litt fin vinterjakke. Sist svangerskap (også høygravid midtvinters) var det håpløst å finne jakke så jeg endte opp med en dunjakke i alt for stor størrelse, noen som ikke føltes særlig pent. Men jakke måtte jeg jo ha. For å si det sånn så gikk den jakka rett i søpla så fort jenta ble født. Bestemte meg da at dersom jeg ble gravid igjen skulle jeg ikke ha en like fæl jakke. Problemet er at det er jo så vanskelig å få tak i vinterjakker for gravide. Tar imot alle tips Bor i Oslo.
j77 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 sjekk mamalicious merket.. selges på svangerskapet i kirkeveien. ikke for dyrt, og ganske mange trendy ting..
Nettisen:) Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg har kjøpt en del fra Boob. Du kan se på Svangerskapet og Den Kule Mage, begge holder til på Majorstuen, og den kule mage er også på Glassmagasinet. Det greie er at de har masse ammetøy som også passer til store mager slik at man ikke trenger å kjøpe dobbelt opp. De aller fleste er vl ikke tilbake i samme str rett etter fødsel, så veldig greit:) Klærne koster litt mer enn H&M, men mye av det er veldig fint og jeg synes det er verdt det:) Jeg kjøpte en jakke/kåpe som jeg nok tror jeg kan bruke etter at bebisen kommer:) De to butikkene har jo også andre merker, og det er mye fint som ikke er for dyrt, Er ikke bare gøy å kjøpe dyre klær som bare skal brukes noen måneder, men en jakke må man jo ha, og er ikke gøy å gå med stygge klær uansett hvor gravid man er.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Polar og pyret har fått inn en fin vinterjakke nå Sort, litt lang. Kommer nok ikke til å se den på catwalken. men den er nøytral og fin!
snart mor til 3 Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 gå inn på gravidshop.com å se, der er det trendy mammaklær inkludert ytterjakker
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jeg har funnet endel fine mamma klær. www.asos.com =) Prisene er heller ikke så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå