Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har iallefall snakket sammen..han sier det svinger.

Men,han har svart på sms og vi har snakket på telefon i timesvis..

Kunne ikke dy meg nå:sendte en sms med at jeg hadde funnet frem Shania twain med "From this momem\nt on.."-tårene renner hos meg,hva SKAL til for at han våkner opp???

Ingen flere sms gfra meg-jeg MÅ klare holde meg unne..men det er sååå vanskelig.

Når jeg har vært ferdig med andre tidligere så har jeg knapt respondert på sms eller iallefall ikke giddet prate med de..jeg driter litt i de liksom..

Og;det at han svinger er vel positivt eller??

Sier han trenger tid,tid,tid...herreguuud-hvor lenge da???

Dette ER mannen mi mitt liv-tro meg på det!!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Ser jo ikke ut som han klarer å glemme deg heller. Mannfolk klarer bare ikke å vise de følelsene som vi jenter gjør. Du må for å få han til å innse at det er DEG han vil ha,spille litt kostbar. Hvis det er helt sikkert at han er mannen i ditt liv ville jeg gitt han en liten tenkepause,ellers kan det ende med at han irriterer seg istedet...Vet det selv av egen erfaring.

Har kjempevondt av deg,vet akkurat hvordan det er. Ønsker deg all lykke,og er sikker på det vil ende godt hvis du spiller korta rikig. klem

Skrevet

Ja,jeg vet...

Jeg SKAL ikke kontakte ham på en stund-eller ikke de nærmeste uker.Hvis jeg er heldig hører jeg fra ham-ellers får jeg gå videre i livet..

Prøver det etter fattig evne nå,da..dvs.jeg opprettholder alle mine forpliktelse mhp.alle de vanlige greiene osv...

Alle sier det samm som deg-har snakka med noen venninner,grått osv..

Jeg SKAL ha ham tilbake-var sammen nesten ett år..,endel att og frem pga.meg,derfor han sliter nå også..

Samtidieg sier jeg til meg selv at et sted må grensa gå også..,hvor sta og jævlig skal han være,hva med vårt liv videre da??

Han er litt komplisert-men tenker vel som menn flest..

Vi har(hadde iallefall)kjempekjemi-og vi snakker bedre sammen enn før..det er jo bra iallefall..

Han sier han ikke vet når og event.om han får tilbake den a.ha feelingen jeg har fått til gagns..jeg ber til høyere makter..

Dette er mannen jeg vil ha barn med-jeg VET det!!!

Skrevet

Slik du beskriver forholdet,skal det nok mye til for at han ikke kommer tilbake til deg. Han sliter helt sikkert med masse følelser og må ha tid til å tenke, og se hvordan han kan klare livet uten deg. Når han har fått tiden sin-og jeg mener ikke du skal sitte i en evighet å vente,men noen få uker,da burde han ha funnet ut at det er deg han vil ha.

Håper så veldig at det blir dere to,og at det tilslutt ender med et kjærlighetsbarn. Vi har og snart vært sammen i 1 år nå,og bodd sammen i 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...