Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kraftig bekkenløsning og er ikke i stand til å sitte på jobb i 8 timer (får sterke smerter etter 1 times tid.)

Er sykemeldt og har rolige dager. Unngår å gå i trapper, mye bøying, lange turer etc som gjorde at jeg stivnet helt.

Da lurer jeg på - vil øvelser hos fysio gjøre at jeg kan være i stand til å sitte på jobb i 8 timer hver dag?? Slikt jeg leser på nettet så er fysio kun lindrende, skjønner ikke da hvordan de skal gjøre en frisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det så er det veldig individuelt hva som hjelper på bekkenløsning, men tror ikke jeg ville hatt som mål å kunne komme tilbake i full jobb før fødselen. Min fysioterapaut sa at det helt ærlig ikke er mye behandling å gi, at det beste jeg bør håpe på er å hindre det i å bli mye verre. Jeg har vært 100% sykemeldt siden påske, det er dødskjedelig og veldig frustrerende, men jeg har innfunnet meg med at sånn kommer det nok til å være fram til min lille pike kommer en gang i midten av desember.

Men be legen din om henvisning til fysioterapaut, det kan jo godt hende det er annerledes for deg, og det skader jo ikke å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...