Solstrålen_ Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hei. Jeg skriver også et innlegg her, siden jeg nå er blant dem som prøver bli gravid. Sluttet på p-pillen første uke i juni, og fikk min første vanlige mens 4 uker etterpå. Fikk ny mens drøye 3 uker etter der igjen, så det kan jo virke som syklusen og kroppen ikke er helt regelmessig og "klar" ennå - men jeg håper.... og håper....! Tok en clearbluetest i dag tidlig (ikke digital) - fordi jeg var sååå nysgjerrig, men den var negativ dessverre. Får ta en til om et par uker igjen, så får vi se da. Kjenner at jeg er litt utålmodig, selvom jeg vet at det selvsagt er veldig dumt å være det. Noen som vet hvor lang tid det bruker å ta fra man slutter på p-piller til man er gravid? Og er det noen som har erfaring med de testene som er å få tak i på apoteket? Lykke til alle sammen! :-)
pytten Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hadde det vært ett svar på spørsmålet ditt hadde jo verden vært enkel... Du må nok smøre deg inn med tålmodighet og vente. Du kan bli gravid i morgen, om et halvt år, om halvannet år... Ingen vet... Heldigvis er det god hjelp å få dersom ikke naturen går sin gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå