Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg har til nå kjøpt redken scalp relief soothing balance på lookfantastic, men dem har nå sluttet å selge balsamen der.. Jeg trenger en god shampoo og en god balsam, som er snille med både hodebunn og hår.. Kan altså ikke inneholde parfyme, med andre ord.. da klør jeg som en desperat. Kan du anbefale meg et merke, gjerne et sted hvor jeg kan få kjøpt det uten at det koster skjorta, er ønskelig- men ikke et must, for jeg må ha det.. Problemet mitt er at jeg bare finner shampoo som egner seg og ikke tilhørende balsam. Har funnet shampoo, sammen med balsam på blivakker.no, men har bestilt derifra en gang før og var ikke fornøyd med service, pakking etc..
Appelsin0811 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg har også veldig sensitiv hodebunn. fant endelig en som virker og den heter naturaltech purifying anti dandruff. Kjøpt på frisør for mellom 2 og 300 kr. Bruker ikke spesiell balsam, men en hrkur fra kerastase istedet for balsam. Bruker kuren bare i gåret, ikke hodebunnen hvis du skjønner. jeg har prøvd alt, både billig og dyrt, men har altså nå ENDELIG funnet en som funker for meg :-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg må ha balsam, berger ikke uten, jeg har også prøvd balsam og kun hatt den i håret, men resultatet blir desverre ikke like bra. Har hårkur og den bruker jeg ikke like ofte, så bruk en gang i blandt av den går bra.
tato Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Har du sett på www.feelunique.com om de har det der? De sender fraktfritt også, så de er billigere enn lookfantastic:)) Hvis de ikke har det du ønsker, kan du sende dem en forespørsel om de kan ta det inn.
mammaLisa Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Gå innom en frisørsalong der de har mange merker (redken,kerastase,loreal,sp,graham webb,lifetex osv), be en av frisørene å se og kjenne på håret og hodebunnen din og anbefale deg en shampo og balsam for ditt behov:) kjøp og si takk for hjelpa! Vet at loreal har fått inn noen nye organiske produkter, blandt annet en balsam/kur for tørr/sensitiv hodebunn! de så iallefall VELDIG delikate ut:) men er i permisjon for tiden, så har ikke fått prøvd de ut enda:) ellers er det mange gode shampoer på markedet, men vanskelig å si siden jeg ikke har sett/kjent på hodebunnen/håret ditt:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå