Gå til innhold

Mange Bergens jenter her da ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja hverfall en.. Skal ha nr to jeg og var så heldig å få mesteparten av utstyret sist. viktig med vogn er at den passer i bilen! lett å legge sammen og tar liten plass. tre hjul er mye bedre enn fire fordi du svinger lettere. ull om vinteren, avent flasker og smokker ellers alt som er fint:)

om jeg ikke egentlig kan kalle meg Bergensjente, heller Telemarksjente, så bor jeg nå i Bergen i allefall :)

flyttet hit 1 juli og en mnd etterpå satt spira :) måtte bare bli ferdig med flyttesjau og sånn først tydeligvis :)

har termin i slutten av April jeg da :)

har også en del fra før og økonomien akkuratt nå tillater ikke noen nye innkjøp før etter nyttår ... like greitt kanskje ;)

Annonse

nr. to her også, så vi har også alt vi trenger av utstyr. her er det ikke pakket bort engang, da minstemann kun er 14 mnd..

er ikke enig i at 3 hjul er bedre enn 4. vi har emmaljunga edgde, og den er fantastisk! ville ikke hatt noen annen vogn. synes 3hjulingene er ustødige og lite praktisk. ikke anbefalt fra oss iallefall

Jeg er fra Bergen og venter nr 2 i slutten på april.

Ha det meste fra sist, men litt må vi ha når den tid kommer.

Er enig med anonym ang vogner. Vi hadde emmaljunga edge sist og var super fornøyd. En stabil vogn som tåler en god tur. Ta litt plass i bilen, men er så verdt det.....

Annonse

• 2 uker senere...

Kan jeg kalle meg bergensjente når jeg:

- Er født her og bodde her til jeg var seks år før vi flyttet til Trøndelag

- Kom tilbake hit i august for å være under samme tak som kjæresten min (fullblods bergenser) og far til vårt felles barn i stedet for å bo i Oslo (som ikke var noe reelt alternativ)

I såfall: JA jeg er RESERVEBERGENSER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...