Enda en! Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hei! Har bare passert fire uker og stusser over menssmertene jeg har hatt de siste dagene. Kan ikke huske dem fra de forrige svangerskapene. Mente at de utble når jeg ble gravid og kom når jeg var ca 6 uker og livmoren begynte å strekke på seg. Det er fryktelig tidlig,og jeg er forberedt på at det kan gå galt, men ville bare høre om noen andre også oppleve samme murringen de dagene de egentlig skulle ha hatt mensen. Vil jo ikke miste! Trodde ikke jeg skulle uroe meg så mye siden det er 3. svangerskap, men den gang ei.... Blir veldig glad hvis noen har svar!
Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde det akkurat på samme måte. Jeg hadde menssmerter i 3-4 dager når jeg "egentlig" skulle ha mensen. Derfor ble jeg så overrasket når den ikke kom.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg er nå inne i min 7. uke. (tror jeg) Og har hatt murringer stort sett hver dag helt fra IKM. Så ut ifra det jeg har lest, så har jeg slått meg til ro med at det er helt normalt! Har ikke blødd eller noe heller så da tenker jeg bare det at kroppen jobber med det som skal skje
Enda en! Skrevet 23. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2009 Takk for svar! Kanskje lurt å ikke kjenne sånn etter hele tiden... Gleder meg til disse første ukene er over! : )
Fifrildi Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Jeg har hatt smerter i nedre del av magen som minner om ganske sterke menssmerter. I tillegg fikk jeg veldig veldig smerter opp til høyre i går og de var redd det var svangerskap utenfor livmoren. Det var "bare" en blodcyste som hadde sprukket - noe som ikke er farlig bare veldig smertefullt (spiser paracet og kodein...). Men da kunne i alle fall gynekologen fortelle meg at det ikke er unormalt med tildels sterke menssmerter og at jeg desverre bare er en av dem som har ekstra vondt. Håper det beroliger litt.
Solisolden Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Jeg også har hatt mensensmerter! Natta før ikm fikk jeg skikkelig smerter og hev innpå med smertestillende. kjendte det litt dagen etter også.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Det er vanlig å få litt menssmerter ca på det tidspunktet du skulle hatt mens tidlig i svangerskapet. Menssmerter kan også være voksesmerter, det vil si at livmoren utvider seg. Jeg ville ikke blitt nervøs av litt menssmerter så lenge de ikke er veldig sterke eller at man har blødninger. Tror de aller fleste opplever menssmerter i løpet av de første ukene i svangerskapet uten at dette er noe farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå