kiki85 Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Denne uken har jeg hatt 2 individuelle småblødninger. Kun bittelitt med et par dagers mellomrom. Og i dag fikk jeg menslignende smerter, men har ingen blødning?!? Jeg får alltid mensen siste helgen i mnd, og det er jo enda en uke til.. Har tatt en graviditetstest tidligere, men den var negativ. Men enda er det jo en uke til jeg SKAL ha mensen... Noen som har vært borti dette før? Noen som har råd eller tips ?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hei,har aldri opplevd det selv,men mange som opplever festeblødning når egget fester seg. Det er fortidlig å teste. En test vises ikke før tidligst etter at egget er festa. Lykke til
kiki85 Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 ja det har jeg også hørt.. men jeg har ikke hørt om at noen har hatt menslignende smerter :/ Vi håper jo virkelig på en graviditet nå..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg fikk skikkelige magesmerter 4 dgr etter el,blanding av menssmerter og omg.syke smerter. Etter dette begynte jeg å få litt gravid-symptomer. Testa svakt dagen før ikm. Mista sent i uke 13 dessverre, så prøver igjen nå.! mnd siden. Masse lykke til. Ser jo lyst ut for deg da.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Ps mens smerter er veldig vanlig opptil mange uker uti graviditeten
kiki85 Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2009 tusen takk for svar. Det hjelper litt på et stresset hode
Bumblebeee Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Da kan jeg jo fortelle deg at det eneste symptomet jeg hadde (og har), var menssmerter. Faktisk såpass mye menssmerter at jeg var sikkert på at mensen kom, og tok meg et glass vin. Hehe. Er nå 4+3. Lykke til!
kiki85 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2009 Jeg tror jeg mistet det smertene økte og det kom mye mer blod, med noko attåt Fikk legetime i morgen, men har fortsatt et bittelite håp... Men dette var nok det for denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå