Gå til innhold

Babywatcher selges til halv pris..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi endelig har fått vår lille prins, selger jeg unna min babywatcher, det er andre der ute som har mye mer brukt for den enn meg nå.

Spesielt med denne mot for andre er at man kan se hjerteslagene, og ikke bare høre dem. Var selv veldig nervøs under hele graviditeten pga 3 tidligere aborter og jeg kan med hånden på hjertet si at det er det beste kjøpet jeg noen sinne har gjort. Det var så deilig å kunne legge den på magen hvis jeg ikke hadde kjent spark for å se og høre hjertet!

Har også litt ultralydgele som følger med:)

Nypris 1195,-, selges for 600,-

Legger link til nettsiden her hvor dere kan lese litt om den: http://www.babywatcher.no/nettbutikk/

Om du er interessert kan du sende meg en mail eller svare i tråden. E-post er: [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er veldig interessert! Er det en stor dings eller,siden man kan se hjerteslagene også??

Skrevet

Gikk så fort i svingene her, at jeg ikke fikk med meg at du hadde skrevet ned adressen til nettsiden deres ;0) den så veldig grei ut, så kunne tenke meg å kjøpe den jeg :)

Skrevet

Hehe, den er ikke kjempestor nei. Vet ikke hva som er normal størrelse egentlig, men skjermen til hjerteslagene har vært gull verdt for min del iallefall. Har ikke ord rett og slett. Siden vi ikke planlegger neste baby før om iallefall to år, så selger jeg denne. Men jeg kommer nok til å kjøpe en ny når jeg blir gravid igjen, utrolig betryggende:)

Hvor i landet holder du til, den må kanskje sendes?

Jeg holder til i nærheten av Kristiansand iallefall.

Skrevet

Det hørres veldig fint ut :) jeg bor på vestlandet, så kan sende deg adressen min på mailen din? Så bestemmer du hvordan betalingen skal foregå og sånt.

Skrevet

Ja, det er veldig greit:)

Så tar vi det bare over e-post.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...