j77 Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 jeg lurer på å gå for denne vognen. er litt usikker mht hjulene. kommer til å trille endel på grusvei, men bor i byen så bør være grei å manøvrere der også.. erfaringer fra vinterbruk? erfaringer når barnet begynner å vokse? har hørt at seteryggen kan være kort..noen som har feedback på dette?
j77 Skrevet 23. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2009 for å være mer spesifikk: usikkerheten rundt hjulene er om det er tyngre med luftkanalhjul, og de er vanskelige på vinterføre og om de bråker mye eter å ha blitt brukt på grus..
SigurdsMamma Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg står mellom Teutonia Mistral S eller Spirit, og lurer også på hva slags erfaring man har med disse. *dytt*
Lykke X 4 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg har veldig, veldig lyst på vogna men har hørt ymse erfaringer, og har forhørt meg rundt omkring/lest brukererfaringer. Mange klager på at den ikke er god på snø, at hjulene lett får stein i seg, slik at de lager en ekkel lyd når man triller, at det er dårlig demping og at sportsvogndelen er kort i ryggen, samt at den er stor sammenlagt. Noen opplever sittestillingen som for rett. Noen hevder den velter lett. Jeg synes den ser veldig flott ut Men vet jeg vil savne ordentlige lufthjul som gir en bedre demping enn hjula til s3. Det fine er at sittedelen kan snus, slik at man kan ha barnet vendt mot en. Anbefaler dere å ta en titt på barnevognguiden.no der er mange brukererfaringer.
j77 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 hadde en lang samtale med en teutonia spirit s3 bruke. hun har trillet masse på grusvei og i snø(bor i trondheim) tilbakemeldingen var: INGEN problemer. ingen bilyder i hjulene. hjulene fungerer v bra på vinterføre( de hadde bedre erfaring med disse enn lufthjul som skjærer seg mer ned i snøen) dessuten punkterer de aldri..og det er en stor fordel... sportsdelen var hun mest av alt fornøyd med. jenta elsker å sove i den.. jeg har bestemt meg!!! lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 For meg er dette den perfekte vogna, som noen skreiv over her er det ikke noe problem på vinterføre eller grus, til og med humpete skogsveier går det på hvis man tar det rolig og bruker håndbremsen. Men så blei ungen min større og ved toårsalder gikk det ikke å sove i den f,eks og ungen "tøyt" ut av vogna, bumperbaren er også litt lav, men pluss for at den er enkel å løfte opp. Merka også at den vogna som hadde vært SÅ lett og god å trille blei tung og vinglete når ungen min blei 10kg og blei litt mer vilter i vogna på trilleturene. Så fra 0-2år er dette den perfekte vogna mener jeg, men over 2år bruker vi trilla mest. Skal beholde vogna og er ikke tvil om at hvis vi får en baby til så skal vogna brukes igjen:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Jeg har spirit s3 og er kjempefornøyd. Veldig god å trille, ingen problemer med hjulene. Skjønner ikke at hjul med luft skal være bedre. Har aldri savnet det iallefall. Bruker den hver dag til toåringen vår og han har fortsatt god plass. Eneste negative tingen jeg kan komme på med denne vogna er at det er vanskelig å komme til handlekurven under vogna når sportssetet er på.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 hvilke hjul har du valgt? 50 el 60 cm??
Gjest Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Min erfaring med Spirit S3: Pluss: - sportsdelen kan snus begge veier - den er lun og god - mye ekstrautstyr å få kjøpt Minus: - liker ikke at det ikke er lufthjul. Mye bråk å trille på grus. - hjulet kjører seg lett fast i grus og snø. - Den er liten! Datteren min på snart 9 mnd har bare noen få cm å gå på før beina stikker utenfor. (Hun er stor for alderen, men allikevel...) - blir stor når den er sammenlagt Alt i alt er det langt fra drømmevogna..., men den er helt grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå