to gutter og ei jente Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Baby nr 3 er på vei og min andre er bare fem mnd...... herregud er det riktig å beholde denne??? hva mener dere?? noen som har gjort det samme???
♥Madame_Mim♥ Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg har ikke selv oppevd dette, men jeg tror jeg ville ha beholdt, men dette er helt og holdent noe du selv må finne ut av!! Det kan nok bli tøft å ha to så tette, men har sett flere her inne som har beholdt barnet og det har gått bra! Dette er ikke et spørsmål om riktig eller galt etter min mening, men rett og slett et spørsmål om hva du orker! Det vil nok bli mye å gjøre med to barn som er så små! Uansett hva du velger, så blir det en riktig beslutning bare du tenker deg nøye om! Lykke til
mamma og my Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Hadde valgt å beholde den. Det er jo ikke bare negativt med to tette heller. Blir jo ferdig med småbarnsperioden fort, og de kommer til å få mye glede av hverandre. Men ta deg litt tid til det første sjokket har lagt seg og bestem deg etterhvert.
to gutter og ei jente Skrevet 23. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2009 Takk:) mannen min og jeg har selfølgelig lyst på det men det er klart det blir tøft.... men hva klarer vell ikke jeg:/ heh.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå