Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Ser flere som skriver at de blør i løpet av svangersskapet. Hvor mye blør dere agentlig da om jeg kan spørre... Jeg er 5+5 i dag, og har blødd i 2 dager. Ikke som mens, rett og slett bare masse blod.... Er litt redd.....
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 MYE blod er ikke bra, da synes jeg du skulle kontakte legen din. Da snakker jeg om mer enn noen dråper. Er du usikker så kontakt legen uansett. Du blir verken mer eller mindre gravid av å sjekke det opp.... det er leit å gå rundt å være engstelig.
LittleBee Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Kraftig blødning i svangerskapet er vel aldri et bra tegn.. Mørkt, klumpete blod er tegn på SA. Da jeg var gravid sist blødde jeg ganske mye friskt, rødt blod i ca 5 dager og legen mente at det ikke trengte å bety at noe var galt. Men det viste seg at det var svangerskap utenfor livmoren.. Jeg ville uansett kontaktet legen. Hvis det er for tidlig å se noe på ultralyd, så kan en HCG-prøve vise om noe er galt.. Klem
Gjest Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Da spørs det om dette har gått galt dere.... Masse blod med mørke klumper. Får ta kontakt med legen i morgen....
Plikkert70 Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 trist å høre, håper det ikke har gått galt. Jeg har selv blødd kraftig med styrt blødninger i to svangerskap, det kom også koagulærte blod klumper, trodde flere gager at jeg hadde mistet, det trodde også lege, men da jeg kom på ul var det liv. Så det går an. Ønsker deg lykke til i morg. Få høre hvordan det har gått.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Ja skal oppdatere dere i morgen. Forberedt på at det er lite håp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå