Gå til innhold

Rosa utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Beklager detaljene, men jeg lurer på om noen andre har det som meg? Jeg er i dag 8+1, og har helt fra jeg tok testen hatt ca 5 episoder med rosa utflod. Nesten hver gang om morgenen. Kun på papiret, og heldigvis uten friskt blod. Jeg har lest litt og ser at det ikke er så uvanlig, men likevel føler jeg meg litt urolig. Er redd det skal være noe galt med fosteret. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, jeg skrev feil. Jeg er 7+1... Uten at det kanskje har noen betydning i denne sammenheng...

Skrevet

Hei! Hadde litt rosa/ferskenfarget utflod i uke 7 i mitt forrige svangerskap, hørt at det er vanlig. Varte vel i 2-3 dager, ingen blødninger. Gikk helt fint altså, fødte en frisk gutt. Legen sa det kunne være skjøre/tørre slimhinner nedentil, som et naturlig resultat av at jeg var gravid. Hormonene endres jo. Vet ikke om det er tilfelle med deg, men det var det var det for meg i allefall. Er du usikker og det bekymrer deg veldig, kan du jo høre med lege? Lykke til!

Skrevet

Hei og takk for svar. Godt å høre at det har gått bra med noen som har hatt det samme. Jeg var hos lege i dag, og hun sendte meg videre til gyn så jeg fikk tatt en innvendig UL. Der var det et levende foster og et hjerte som banket (men det klarte ikke jeg å se). Så det var bra! Skal på kontroll der igjen om en uke. Greit å slippe å gå og bekymre seg hele tiden...

Skrevet

Så flott! Dette ordner seg skal du se, bra du får fin oppfølging, fælt å gå og engste seg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...