Gå til innhold

POSITIV EL-TEST (Digital Clear Blue) c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har positiv erfaring med el-test digiatl fra clear blue? :) Fikk positiv i dag :D Weeeeeeeeeeee!

Takker for alle svar!

baby støv og klemmer sendes <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg brukte den forrige måned! Hadde positiv test i 1,5 dag ca, og vi kjørte på som bare det, men ingen spire desverre. Men det er nok ikke testen sin feil;-) Testen er super! Man kan ikke tolke - det er enten eller. Anbefales!

Lykke til med EL - snart har jeg og..!! :-)

Skrevet

Vi skal kjøre på og jolle som bare rakker`n! Og beina opp etter veggen i 20-30 min etter samleie! etter en PP på 4 lange år er litt lei av å prøve,men den som intet prøver intet baby spire får....

Skrevet

Denne mand har jeg brukt en slik fertilitets monitor, men det er jo med samme prinsippet. Er veldig fornøyd, og slipper som det er sagt over her og tolke disse strekene:)

Er det ikke helt utrolig deilig å se den søylen på topp med et lite egg inni.......lykke til med kosen de nærmeste dagen fremover:)

Har du problemer med eggløsning???

Skrevet

Hei: Tirilgirl/1MA + en i hjertet

Ja jeg har hatt problemer med det for jeg har en svak grad av PCO,så går på trippel metformin og trippel pergo. Men denne mnd har jeg kun tatt metformin. Jeg og min ektemann mistet ei lita tulle i 2005,hun ble bare seks dager gammel.... Så vi får håpe det skjer noe i nærmeste fremtid... Klem

Skrevet

Åååååååååååå jeg bare håper så masse for deg:))) krysser alt det jeg har og sender deg noen varme tanker med på veien:))) Måtte du sitte der med en positiv g-test om ikke for lenge:))))

Stå på, kos dere masse og ikke gjør sexen til en plikt, men til en lek:)

Lykke til, og stor klem fra

Skrevet

Hei, AngelMama! :-)

En stund siden jeg har sett deg her nå, følger med deg, skjønner du ;)

Vil bare ønske deg lykke til denne pp'n. Godt å se at du ikke har gitt opp!

Klem, firren:)

Skrevet

Jeg gidder ikke de der el testene lenger. Blir så glad når den er positiv, for så å bli dypt skuffet når det ikke ble noe spire av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...