Gå til innhold

Er det noen som skla teste(blod prøve) på fredag den 26 aug.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta blodprøve på den 26 aug. lurte på om det er noen andre som skal gjøre det. Gruer og gleder meg så mye til det, men gruer mye mer.

Rulli du skal jo teste teste på onsdag. Hvordan går det med deg? Ønsker deg lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Jeg skal teste på fredag 28. aug. Er det fredag eller den 26. du skal teste? :)

Jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg, jeg har desverre en veldig dårlig følelelse denne gangen :( Klarer ikke å være positiv, pluss at det er mye stress ellers..

En må jo bare vente på dommen, det er ikke noe å gjøre til eller fra nå lenger.

Lykke til :)

Skrevet

Hei, Jeg skal teste på onsdag den 26 august. Prøv å ikke stresse, det var en som anbefalte meg å tenke postiv, hun mente at det gjør like mye vondt om man tenker positiv eller negativ hvis svaret er negativt. Så jeg satser å tenke positiv denne gangen. Det er sant det oppleves som dommen.

Bare tenk at det er ikke noe du kan gjøre, du har gjort alt du kan og prøv å tenke positiv ( jeg vet at det er lettere sagt enn gjort).

Ønsker deg masse masse lykke til.

Skrevet

Takk for det, Sweety :)

Ja, det er ikke noe en kan gjøre, nei, og sant det at det blir en like stor nedtur uansett hvordan en har det nå :) Skal prøve å oppføre meg ;)

Masse lykke til på onsdag da!! :) tvi, tvi! :)

Skrevet

sweety72. Hei!Eg skal teste på onsdag ja,har en dorlig følelse,føler nå hver dag at mensen kommer...men prøver så godt eg kan og tenke positivt=)Lykke til!

Skrevet

Hei Ruli,

håper det går bra med deg. Skal du teste hjemme i dag? Jeg vurderte å gjøre det i dag siden det er mange som tester hjemme på dag 10, men mannen ville ikke det. Han mente at det var for tidlig og det var en grunn til at sykehuset har satt en dato for det. Og hvis det er negativt så kommer jeg til å bli lei seg, før jeg trenger å gjøre det. Så jeg gjorde ikke det men har veldig lyst til det.

Ikke stress, det hjelper ikke. Tenk postiv. Du hadde jo graviditetstegn, kvalme og ømme pupper. Jeg får krysse fingerne for deg. Håper vi får gode nyheter på onsdag. Hvor har du tatt behandling? Jeg har tatt det på riksen.

Lykke til

Skrevet

Hei sweety72,

Nei eg testa ikkje idag,faktisk av samme grunn som deg=)Og må jo la de og få vere med og bestemme litt.Og er enig i at det er en grunn til at vi har fått en dato av legen.

Eg har også hatt behandling på riksen.Hadde du ivf??Vi hadde icsi..Hvor mange egg fikk du på frys?

Skrevet

Hei Ruli, Ja jeg hadde ivf. 6 egg ble befruktet, fikk ingen på frys, det var bare to som var av bra kvalitet, så vi fikk satt inn begge to. Gleder meg til å høre om det en eller to foster i uke 8.

Skrevet

skal ta torsdag eller fredag.. gleder meg ikke:-( men skal bli godt å slippe tolke alt av signaler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...