Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er du her? Så i en annen tråd at du etterlyser noen å slanke deg "sammen med".

Jeg er med, hvis du er med! =)

Har 20 (nå "bare" 18, hehe) som jeg vil ned i første omgang, men har 45 kg til idealvekt.

Går på lindberg, og har gått ned 2 kg. Er ikke noe flink til å trimme, men må vel begynne med det... Kjenner bare at det er utrolig tungt med denne vekta; kjenner belastning på en helt annen måte enn før.

:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140553666-sologsommer-nicket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med :-)

Starter for fult imorgen.

Skal gjøre det som jeg vet er godt for kroppen min. Mere grønt, og minimalt med karbo. Kommer mig ikke i et treningsstudio, men får vel prøve og bevæge mig litt mere... :-)

Jeg kommer til og veie mig på lørdage.

Så fint at du er med! =)

Jeg har veiedag på mandager, så i morra blir det spennende å se da. Men må innrømme at jeg snikveier meg flere ganger i uka. Gjerne hver dag, for å være heeelt ærlig..hihi...

Lavkarbo er veien å gå for meg har jeg funnet ut. Hadde det ikke vært for amming så hadde jeg vel prøvd meg på atkins/ketolyse. Hadde trengt en kick-start nå ja!

Merker nå at melkemengden svinger litt, så må sørge for å få i meg nok fett iløpet av dagen. Helt uvant at lilletjukken må få av begge puppene til måltidene, så dette tærer nok på melkeproduksjonen ja... Brødskive med SMØR og bacon til kvelds skulle vel ordne det, tenker jeg... :-D

Har du ammebarn, eller er du "fri" til å bruke hviken slankemetode som helst?

Æsj, veide meg igår og var kjedelig lesing.

Startvekt: 110,8

uke 1: 109,5

uke 2: 109,1

Så bare 1,7 kg totalt... :-(

Og nettopp DERFOR man ikke skal veie seg oftere, for vekta svinger fra dag til dag... (og jeg var nede i 108,4 før helga)

*rødme* ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...