Gå til innhold

Fortell meg om deres verste dagen derpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så flaut igår. Jeg drikker ikke noe særlig ofte. Nå går jeg på lavkarbo og har ikke spist brød/pasta/ris eller noe på en uke, så igår drakk jeg 3 drinker så var det gjort! Trodde jo selv at jeg tålte såpass lite, men tydligvis ikke ;) Sååå flaut! Kom hjem i bikini med en handduk rundt meg ( Håper jeg), vi hadde bada i stamp. Lite flaut siden det sto masse folk utafor blokka fikk jeg høre, hehe. Uff. Aldri mer!

Del deres historier her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke min verste dagen-derpå historie passer seg her inne, rett og slett! Eller på trykk i det hele tatt.

Skrevet

Det må vel være en nyttårsaften. Hadde drukket alt for mye gin and tonic (pluss mye annet) så når jeg våkna trodde jeg at jeg hadde spist opp juletreet. Var sengeliggende hele dagen og "ropte på elgen" hele dagen!!! Litt av en måte å starte det nye året på....

Skrevet

Haha, mamma sin snusk. Måtte le litt nå :))

Skrevet

Huff - får fylleangst bare av å tenke på de verste dagen derpå dagene... så jeg tror heller ikke det egner seg på trykk. Det eneste trøstende jeg kan si - er at de aller fleste har klart å drikke seg fra sans og samling en eller annen gang - og etter en stund så kan man faktisk le av det *ler*

Skrevet

Oi..hva skal jeg velge..hehe..

Må kanskje bli den dagen derpå hvor jeg var så utslitt at jeg gikk bokstavelig talt i veggen og fikk DEN blåveisen rundt ene øyet.:-O Besvimte altså. Hadde nettopp begynt i ny jobb, så var ikke særlig høy i hatten de nærmeste dagene. Uff..

Skrevet

hehe ja, kanskje det! Men er så jæævla flau idag :( Samboern min sa jeg kun kom hjem i bikini og støvletter mens det sto masse fulle folk utafor blokka, hva er mer flaut enn det? :P Jeg trøster meg med at det lå en håndduk i gangen :)

Skrevet

ja- skjønner at du ikker er så høy i hatten i dag *ler* men jeg kan jo trøste deg med en dagenderpå historie som tilhører exen til exsamboeren min. Hun var for første gang på besøk hos svigerforeldrene sine. Hun og exsamboeren min skulle på fest, hun klarte å drikke seg overmåte full - de dro hjem igjen og la seg. Exsamboeren min ble etter et par timer vekket av sin mor... hun skulle på do om natten og i det hun gikk forbi kjøkkenet fant hun sin svigerdatter(som hun bare timer før hadde møtt for første gang) liggende med bare undertøyet oppå kjøkkenbordet med alt kjøkkenbestikket rundt seg... sovende...

Tror hun hadde en meget kjip dagen derpå ;) Uff...

Skrevet

dagen etter julebordet på jobb- hadde drukket 1,5flaske rødvin før vi begynte på noe bananlikør! dømt til å misslykkes det da :P

Lå bare inne på gjesterommet (i 2.etg) siden ungen og samboeren min var nede i 1.etg. Hadde det helt mørkt, å lå bare å skalv og kastet opp hele dagen!! fikk ikke i meg noe mat før på søndagen!! (julebordet var på en fredag). Var helt forferdelig :/

Skrevet

Tør ikke skrive noen historier.

De er så drøye, og jeg er fortsatt flau...17 ÅR ETTERPÅ!!!

*gjemmer meg langt vekk bort under dyna*

Skrevet

uff, kjenner jeg får angst av å bare tenke på det!

før jeg fikk barn, ble jeg sykt fyllesyk om jeg drakk 1 pils el 10 liksom.

fullstendig angst, rope på elgen, skjelve, ja all jævelskap som finnes i den kategorien. og det var uansett om jeg hadde vært "verdensmester i det meste" på fest og gjort masse rare ting.

men etter at jeg fikk barn så er jeg ikke så plaget mer. hodepine og litt angst i kroppen er det da;) og liker å godt å ha låst dør fremdelses dagen derpå:-)

Skrevet

Uff! Å være fyllesyk+fylleangst er det værste!!

Heldigvis mange år siden sist med meg=)

Men for å si det sånn, rødvin+øl, ambulanse, legevakt, tja...ikke særlig høy i hatten da nei. Men det skal sies at jeg var syk (hadde fått magevirus), men følte meg skikkelig dum da jeg kom med ambulansen til legevakten, stinkende av alkohol og gammel moro..://

Men som en over her sier; det er slikt som skjer, og de fleste har vel vært ut for episoder som er ganske pinlige! Nå kan jeg iallefall se tilbake på det og le høyt=)

Og fylleangsten er stort sett ikke annet enn at kroppen gir beskjed om at inntaket var for stort.

Trøst deg med det, HI, at du er ikke den første og ei heller den siste.;-)

Skrevet

hehe, er vel ikke den første eller siste nei. Blir lenge til neste gang for å si det sånn! Ordentlig ekkel følelse i kroppen idag, skjelven og litt kvalm. Huff og huff. Var oppe lenge før mann og barn tilogmed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...