Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg med stor glede fortelle at jeg og min samboer er i gang med vår første pp, venter i spenning og krysser fingrene! :-) Føler meg utålmodig allerede! Hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Vi er også i gang med vår første pp for barn nr. 2 :) Har dere barn fra før? Masse lykke til!

Skrevet

hei hei og velkommen inn:-)

ønsker dere lykke til med prøvingen :-) ang utålmodigheten,er den verst mellom EL og ikm til de fleste regner jeg med.da går ikke dagene fort nok.hehe:-)

jeg er i min 4 pp nå,men jeg håper jo at spira sitter snart til alle snart:-)

Skrevet

Hei så spennende:) Vi er i samme båt. Sitter å venter og tror at alt jeg kjenner er symptomer.

Jeg har en datter fra før som er 9 år. Så føler meg ikke helt oppdatert på dette nå. Er jo 10 år siden jeg var gravid.

Lykke til LilleSpire2010! Dette blir spennende!

Skrevet

Tusen takk for det! Vi har ikke barn fra før nei, dette blir første. Så vi er spent, veldig spent! Masse lykke til deg også :-)

Skrevet

Takk for det :-) Ja samme her, jeg teller dagene allerede! Lykke til, det blir spennende å høre hvordan det går :-) Så får vi krysse fingrene for oss alle! :-)

Skrevet

Må si jeg kjenner meg igjen der! Jeg tror den minste ting kan være tegn til graviditet. Litt morsomt i grunn :-) Men med tanke på at det er min første gang, så vet man jo ikke helt hvordan det kjennes på kroppen. Men det er vel ingen tvil når det kommer virkelige symptomer :-) Lykke til da Kanskje2010, så forhåpentligvis kan du ta vekk kanskje i nicket ditt snart! ;-) Spennende!

Skrevet

Takk takk. Litt i overkant av spennende til tider. Blir litt sånn *venteventevente*

Vi får håpe at 2010 er det beste året;)

Skrevet

Er også 1pp, og er skikkelig utålmodig! Kunne ønsket jeg bare kunne knipse med fingrene så *VIPS!* ble en liten spire til :-) Men er nok ikke slik det er, så nå håperhåperhåper jeg at jeg er riktig heldig og kanskje allerede har en spire!

Skrevet

Det er godt det er flere! :-) Men man kan jo aldri vite, kanskje vi er så heldige at det blir en spire i 1pp :-)

Skrevet

Hei!

Jeg ser at du også bor i Bergen! Vi er i samme båt som dere, har akkurat startet på vår 1pp med vårt første barn så dette er spennende. Vet akkurat hvordan det føles med utålmodigheten, men får vel bare smøre meg med litt av den foreløpig. Studerer du eller er du i jobb? Koselig å se at det er flere i nærheten, mange jeg kjenner som har fått barn, men siden jeg er i studier er det ikke mange av de som er nærmest rundt meg som har begynt å tenke sånn enda. Krysser fingrene for oss begge for at spira sitter snart jeg! :)

Skrevet

Hei! :-) Koselig å prate med likesinnede! 1pp, bor i Bergen, og nesten jenvgamle! Hehe :-) Til daglig så jobber jeg i barnehage. Er ikke så greit å være tålmodig nei. Ser jo her inne at mange har prøvd lenge å bli gravide, og jeg dør av spenning allerede nå! Men sånn er det vel for de fleste regner jeg med :-) Det er jo en spennende tid!

Takk for det, ja vi får krysse fingrene og håpe på det beste! :-)

Masse lykke til!

Skrevet

Vi krysser fingre for at det slår til på 1 pp;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...