Kanskje2010 Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Jeg er forresten ny her. så hei hei:) Nå sitter jeg da lyyys våken og lurer veldig. Etter et meget vellykket bryllup og bryllupsreise har vi nå sluttet med prevensjon. Det er 5 mnd siden sist jeg tok en p-sprøyte og hra ikke fått igjen menstruasjonen. MEN jeg er nesten 99,9% sikker på at jeg hadde eggløsning for litt over en uke siden. Jeg har alltid fått smerter/ubehag i forbindelse med eggløsning, så den er enkel å "kjenne igjen" når den kommer... Så nå sitte rjeg her da og føler jeg har ALLE symptomer som finnes..hehe. Småuggen om morgenen, stikker eller litt ubehag "eggstokkene", trøtt og uopplagt. Men kommer slike ting så tidlig evnt, eller kan det være innbilte "symptomer"??? Men vi får vel vente i spenning - er for tidlig med noen hjemmetest ennå!! Ha en fin kveld (var vel allerede natt nå)
Frkhaugen Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hei jeg spurte også om det samme, hvor tidlig man kan kjenne symptomene. Jeg fikk da svaret at egget fester seg mellom 5-10 dager etter eggløsning. Det er da symptomene kommer. Lykke til..
Kanskje2010 Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 Da er det bare å vente i spenning da:) Kjenner liksom at symptomene kommer etterhvert som jeg leser hva man kan få.. hehe. *håpløs* Får da vente noen dager til å ta en test om det ikke skulle komme noe som tilsa at man IKKE er det. Lykke til til dere og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå