Gå til innhold

Skal si Tone Damli har stor appetitt på menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har ny mann hver gang jeg leser om henne. Hun er tross alt skarve 21 år.

Har ikke helt troen på dette forholdet heller. Synd hun er i media og alt hun gjør kommer på trykk..

Skrevet

Men de er jo søte så lenge det varer, hun og Aksel.

Skrevet

Jøss leser sjeldent du forstår jeg...

Skrevet

Vil heller si at hun skiftet ut Simen relativt kjapt. Stakkars mann. Har mistet sansen for Aksel nå, jeg

Skrevet

Hun er jo rimelig løsmus fra før da. Stooor appetitt ja.

Skrevet

skal si menn har stor apetitt på TOne. Spesielt menn som er litt for gamle for henne...

Skrevet

Det er stor alder forskjell mellom dem, hun er 21 og han er 33!!

Skrevet

Det er vel kanskje mer vanlig enn uvanlig å bytte type ofte når man er så ung, men når man er "kjendis" og gjør alt offentlig, ser man jo litt annerledes på det.

Igår, på Amanda nachspielet, når hun "glefset" etter Aksel og rakte tunge og liksom var så sexy, DA ble jeg flau. Da ser man hvor ung hun egentlig er... Stakkars fyr.. På tv og alt.. men han har da valgt det selv, så.. Kanskje han liker slike som freser og klorer litt...

Skrevet

Hahaha.. nå holdt hun på å slikke ham i seg på Amanda-nachspielet. Som en kjærlighet på pinne. Under intervjuet.

;)

Skrevet

...Og hvorfor vil hun være sammen med en på over 30 når hun knapt er 20 selv????

Husker når jeg var 21,da var jo alle over 30 "gamle gubber" Hehe.

Skrevet

Hun er jammen ung. Knapt fylt 20 år. Ser hun av og til retter sg opp i ryggen "og nå er jg voksen".

Håper hun trekker seg litt vekk fra media, fordi de kan spise henne levende. Idag er det positiv omtale, imorgen er det kanskje ikke.

HI

Skrevet

Det hun har appetitt på, er OPPMERKSOMHET!!!.. ;-)

Skrevet

Herregud, så dere tv-intervjuet på VG da Aksel skjelte ut Se og Hør? Må jo beskytte den nye "dama" si, ja... DET ble jeg flau av. Tone er flau fra før av

Skrevet

Helt enig med dere!!Jeg ble flau av å se på de. Både utskjellinga av se og hør, at Tone lekte sexy ved å knurre og bjeffe og under Amanda utdelinga da de satt å klina.

Kjempe koselig at folk er forelsket assa, men fra å være såååå redd for å svare på om de er et parr og til dette her liksom.....tok litt av mener nå jeg.

Tone elsker denne oppmerksomheten.

Skrevet

Jeg er dritt lei Tone og Aksel mister anseelsen sin! Håper han vet det

Skrevet

Er vel det som er mest normalt når man er så ung.

Hva er galt med det? At hun er populær og har sjangs?

Jeg ville aldri i verden oppfordret en ung person til å slå seg til ro i så ung alder. Selvfølgelig bør man utforske evt partnere og finne ut hva det er som funker for seg selv.

Skrevet

Hun kan da knapt ha hatt mer enn tre kjærester - og er det mye HI??

Og noen liker eldre menn - sånn er det bare.

Skrevet

Sjalusien råder ser seg ;-)

Ikke har dere peil heller hoho

Skrevet

Hun er ung og barnløs, la henne holde på:)

Skrevet

Grunnen til at det ble slutt med Simen,var pga Axel. De hadde sex før hun hadde gjort det slutt. Derfor de ventet så lenge med og offentliggjøre det.

Skrevet

Hvorfor er ALT interessant bare en kjendis har gjort det?

Jada, de har sex, drikker, banner, fjerter og bæsjer akkurat som oss andre. Er det interessant? Nei.

Skrevet

Hun er et billig ludder spør du meg! Da hun bodde i Sogndal så forsøkte hun seg på faren til ei jeg kjenner og han var da i begynnelsen av 40 årene. Usmakelig selv om kroppen hennes er lekker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...