olle-bolle Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 og kjenner at det er tungt ja! Men bare 7,5 uker igjen til termin nå. )
ellesant Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Det går så fint så. Mye baby og baby-relatert vekt der, kanskje noe vann også? Men er veldig greit å gå ned igjen etterpå. Føler seg alldeles kjempe-slank der med det samme, det gjør i allefall jeg.
olle-bolle Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Jada, det gjør jo det. Et lite hjertesukk bare. ;o) Har to fødsler bak meg, og var slank og fin hver gang jeg kom hjem fra sykehuset. Så satser på det nå og. ) Blir i hvertfall motivert til å få det av igjen. Kroppen min er ikke skapt til å veie så mye. Er interressant å se hvor smertegrensa går da, og nå er jeg definitivt over den.
anaina Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Jeg har bikka 99, og regner med å nå 100 innen termin om to uker med god margin;-) Godt det snart er over!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg har 7dager igjen til termin og har kommet opp i 108kg, men er nok litt vann som har kommet på slutten her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå