vero:o) Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 er dårlig på å ta sånt..men må bare ta meg i sammen
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 jeg har kjøpt på apotek en pakke med folat og omega-3. complete heter merket. for gravide. en kapsel hver dag dekker dagsbehovet. veldig greit. ellers tar jeg litt c-vitaminer utenom. spiser en del frukt og grønt så jeg får nok vitaminer:D
Gjøkeredet③ Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg tar folat og møllers dobbel (eller hva den nå heter..))
Ladybug~N&E Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 lifeline gravid tar jeg. den inneholder alt man måtte trenge og mere til. folat, omega3, blåbær, masse vitaminer og mineraler. det er 3 kapsler og en tyggetablett. fordelt i posjonsposer;) eller så er det jo multivitaminer for gravide. tror man får det på apotek1. men ta må man kjøpe tran eller omega3kapsler i tillegg.
Fifrildi Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Jeg kjøpte et multivitaminkompleks som heter "gravid" på apoteket etter anbefaling fra farmasøyten. I tillegg tar jeg ren omega 3 uten tilsatt andre vitaminer.
Daydreamer 81 Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Hei. Samme her. Tar multivitaminkomplekset GRAVID som jeg ble anbefalt. Tar også ekstra jern tabletter pga at kroppen trenger mye jern,pga høy blodproduksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå