Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+1 dag på vei og de to siste dagene har jeg hatt antydning til brunt utflod,var hos lege i går og han kunne ja konstantere at det var noe utflod der,men jeg var noe sår rundt "livmortappen??" så kunne komme der fra..

ellers var livmoren forstørret i samsvar med lengden på svangerskapet,så han sa jeg må bare vente å se.....

har tatt nye hcg prøver,men får jo selvsagt ikke svar på disee før på tirsdag.

har litt murring i magen og humøret går frrrryktelig opp å ned...stakkers samboer som er i norsjøen og blir skjelt ut over tlf *humre*

føler ømheten i brystene har gått noe tilbake og kvalmen også.

men er no så anspent no,at timene står nesten stille..

noen som har hatt erfaring med dette selv??

jeg har ikke barn selv enno,så er litt som et spørsmålstegn??

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ca 3 dager med brun utflod i uke 6 tror jeg det var.. Tror mange opplever det i starten. Det sa ihvertfall hun jeg snakket med på sykehuset. Hvis du opplever en sa kommer du jo til å få mer blødning. Håper det går bra:) Forstår det er nervepirrende å vente på svar fra sykehuset!

Skrevet

Hei Baby.no

Jeg hører ikke til på dette forumet selv lenger, men tenkte jeg kunne svare deg for det om :)

Det trenger ikke bety at man mister eller at noe er galt om man blør litt eller har farget utflod. Men det kan være greit å få henvisning til ultralyd når du er langt nok på vei til at de kan se hjerteaktivitet hos fosteret.

Forstår veldig godt at du er bekymret, men det kan jo også være at du er lenger på vei enn du og legen tror eller? Når det kommer til symptomer, så kommer og går disse i løpet av svangerskapet sies det. Så får håpe hcg-prøvene viser stigning, og alt er iorden :)

Men kjenner til den ventingen selv, og det er en grusom følelse å ikke vite..

Masse lykke til ihvertfall :)

Skrevet

dette er helt normalt i 1trimester..hadde det selv i første svangerskap..så lenge du ikke fossblør å har vondt er det ikke noe bry seg med...

men huska jeg ble stressa selv og da..men går så fint att...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...